خرید حوله تبلیغاتی | قیمت انواع حوله تبلیغاتی تبریز

خرید حوله تبلیغاتی یکی از جمله هدایای تبلیغاتی است که بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار تمایل بسیار زیادی نشان می دهند. شما برای خرید این محصولات می توانید در هر کجای کشور هستید با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز عرضه و فروش محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب به دلیل عرضه مستقیم خریداری نمایید.

همواره با گذشت زمان و اهمیت مردم به مساله زیبایی شناختی، حوله های تبلیغاتی تبدیل به محصول جدید خلاقانه ای شده اند. حوله های تبلیغاتی با استفاده از نخ پنبه 100 درصد طبیعی و تنوع رنگ و شکل های مختلف باعث می شوند هر یک از دریافت کنندگان احساس و تجربه بصری خوبی داشته باشند.

حوله ها داری تنوع بسیار زیادی می باشند که در بازار به صورت عمده و خرده به فروش می رسد. این حوله ها برای مصارف گوناگونی توسط کارخانجات تولید کننده ی حوله طراحی و تولید می شود. یکی از مهمترین مواردی که در هنگام فروش حوله از شما پرسیده می شود به نوع مصرف شما از حوله مربوط می شود.

خرید حوله تبلیغاتی | قیمت انواع حوله تبلیغاتی تبریز

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتیحوله تبلیغاتی هدیه، بسیار زیبا و دوست داشتنی است و هدیه خوبی برای خانواده و دوستان است.

مهمترین نکته این است که حوله ارزش بسیار زیادی دارد. این محصل اولین بار در دوره امپراطوری عثمانی تولید شده است، در اروپا و ایالات متحده نیز در دهه 1960 دارای محبوبیت بسیار بالای برخوردار گردید و بعد از آن وارد بازار ژاپن گردید.

به طور رسمی حوله های تبلیغاتی اولین بار در سال 2006 وارد بازار جهانی گردید و در حال حاضر در شهر های بزرگ برای فروش وارد بازار شده و تاثیر بسیار محسوسی در افزایش فروش داشته است.

همانطور که شما می دانید، ارسال هدایای تبلیغاتی بیشتر با آرم شرکت یا اطلاعات تماس باید یک راه موثر برای این شرکت ها جهت افزایش آگاهی از نام تجاری خود می باشد. هدایای تبلیغاتی اغلب همراه محصولات تولیدی شرکت ارسال می گردند. بنابراین این محصولات تبلیغاتی باید دارای ویژگی های متمایز سازمانی باشند.

تامین کننده ابتدا باید در مورد تقاضای خریداری اطلاعاتی داشته باشد و سپس تولیدات را طبق نیاز مصرف کنندگان انجام دهند.

مراکز تولید حوله تبلیغاتی در کشور

مراکز تولید حوله تبلیغاتی در کشوریکی از مراکز حوله تبلیغتی آلاله می باشد که به پشتوانه تجارت و توانایی کم نظیر خود حوله های با کیفیت عالی و مناسب کسب و کار شما را تولید می کند.

طراحی لوگوی شما برای بافت روی حوله و کمک به انتخاب رنگ ایده آل حوله برای بیزینس شما از وظایف مهم این مجموعه می باشد. اگر خواهان ارائه یک هدیه تبلیغاتی بی نظیر برای مجموعه خود می باشید، پیشنهاد ما حوله تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت شما می باشد.

این شرکت حوله تبلیغاتی تبریز با استفاده از مواد با اولیه بالا و فناوری جدید توانسته است حوله تبلیغاتی خود را بهبود ببخشد، به همین منظور توانسته به جذب مشتری بیشتر کمک نماید.

به طور کلی قیمت مواد اولیه تاثیر زیادی بر روی صنایع هدایای تبلیغاتی دارد.

شرکت تبلیغاتی حوله آلاله آذر توانسته است علاوه بر سفارشات داخلی، از کشور های نظیر عراق و آذربایجان نیز سفارش بگیرد. حوله آذر بافت با استفاده از دانش کارشناسان و دستگاه های پیشرفته توانسته است روز به روز به کیفیت محصول خود بیافزاید و محصولات جدیدی را روانه بازار نماید.

لیست قیمت حوله تبلیغاتی

لیست قیمت حوله تبلیغاتی حوله تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی جدید است که با توجه به پر مصرف بودن به ماندگاری و خاص بودن آن در حال حاضر بسیار مورد اقبال مشتریان قرار گرفته است.

حوله تبلیغاتی معمولا در انواع دستی هتلی یا حمامی تهیه می شود. از جمله مزایای حوله تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود.:

  • به علت بافته شدن مارک آرام یا شعار تبلیغاتی امکان پاک شدن و کمرنگ شدن و از بین رفتن تبلیغ مورد نظر روی آن وجود ندارد. مانند مواردی که بعضا روی خودکار، لیوان، تیشرت های تبلیغاتی و … دیده می شود که بعد از مدتی عنوان تبلیغاتی در اثر شستشو یا استفاده کمرنگ شده یا کاملا پاک می شود و حتی به صورت ناقص در می آید که حالت ناخوشایندی به کالای تبلیغاتی می دهد.
  • به علت خاص بودن این کالا و استفاده زیاد افراد از آن تبلیغ روی آن نسبت به دیگر کالا ها بیشتر جلب نموده و تاثیر بیشتری روی مخاطب دارد.
  • نسبت ماندگاری مورد استفاده عموم بودن و اثر بخشی حوله تبلیغاتی به هزینه آن و با مقایسه ای ساده با دیگر محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه بودن این ابزار تبلیغاتی به سادگی آشکار می نماید.

مزایای استفاده از حوله تبلیغاتی

مزایای استفاده از حوله تبلیغاتیاکثر مدیران شرکت ها برای هدایای تبلیغاتی شب عید و مناسبت های مختلف برای مشتریان خود حساسیت ویژه ای دارند و با ارائه هدیه تبلیغاتی چندین هدف مختلف را دنبال می کنند.

  • تشکر عملی از مشتریان دائمی و وفادار
  • ایجاد انگیزه مضاعف در مشتریان فعلی برای ادامه خرید
  • فراهم آوردن زمینه برای پیدایش مشتریان جدید
  • برند سازی و تبلیغ برند از طریق استفاده کننده گان کالا های تبلیغاتی با برند مورد نظر
  • ایجاد وابستگی نسبی خریداران با ارائه کالا های تبلیغاتی خوب
  • کم رنگ کردن حضور رقیب در حیطه مشتریان
  • اهدای کالای تبلیغاتی مصرفی مثل یک حوله لطیف با گلدوزی برند در مناسبت ها و به پرسنل و کارمندان و افزایش وفاداری و انگیزه آنان

فروشنده رنگ های متنوع حوله تبلیغاتی

فروشنده رنگ های متنوع حوله تبلیغاتییکی از  تولید کننده حوله تبلیغاتی،شرکت حوله ساینا می باشد که با برخورداری از فن آوری های متعددی در زمینه بافندگی تکمیل و تولید حوله که همگی دارای بالاترین و پیشرفته ترین تجهیزات هستند توانسته است فرآورده های خود را با بهترین کیفیت و تنوع در طرح و رنگ همپای نمونه های خارجی و حتی برتر از آن ها تولید نمایند.

این شرکت با نام تجاری آبی و صادراتی میلاتو تاکنون توانسته است محصولات خود را مطابق با نظر مصرف کنندگان به بازار های داخلی و خارجی وارد نماید، که خودشان از فعالیت مستمر و هدفمند این شرکت در جهت بالا بردن کیفیت محصولات بوده است. حوله آبی با توجه به این مطلب دارای رتبه نخست در صادرات حوله پالتویی به کشور های خاورمیانه مانند امارات، یمن و … داشته است که بخش عمده ای از تولیدات به این کشور ها ارسال می گردد.

در سال های اخیر با توجه به کارایی موثر بودن هدایای تبلیغاتی در قبال هزینه ای مقرون بصرفه تنوع زیادی در انواع کالای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی به وجود آمده و زمان انحصار کادو یا هدیه تبلیغاتی به تقویم سر رسید و یا خودکار سر آمده است و  فروش حوله تبلیغاتی روز به روز نسبت به مزایای که دارد بیشتر می شود.

 

خرید و فروش حوله تبلیغاتی از طریق اینترنت

خرید و فروش حوله تبلیغاتی از طریق اینترنتحوله ارس به عنوان اولین تولید کننده حوله های نانو آنتی باکتریال با تکیه کردن به تجربیات و توانایی های خود آماده تولید و ارائه حوله های تبلیغاتی آرم دار با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای شرکت ها، باشگاه ها و کارخانجات می باشد.

این شرکت با اکثر برند های داخلی در حال همکاری است و همچنان با افتخار منتظر همکاری با برند های نوپا و در حال رشد این مرز و بوم هستند.

شما می توانید برای خرید حوله ارس تبریز علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش در سرتاسر کشور به صورت غیر حضوری و اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید نماید.

امروزه خرید اینترتی یکی از جمله روش های نوین خرید می باشد به صورتی که شما در هر ساعت از شبانه روز به راحتی و تنها با چند کلیک ساده بدون هزینه های جانبی می توانید محصول مورد نیاز خود را با قیمت درب کارخانه خریداری نماید.

خریدار حوله تبلیغاتی در جنس های مختلف

خریدار حوله تبلیغاتی در جنس های مختلفاز جمله عوامل موثر در قیمت حوله می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  1. وزن حوله
  2. نوع نخ حوله
  3. نوع بافت، چاپ و گلدوزی حوله

به طور ساده می توان گفت حوله های رنگ تیره هزینه بالاتری نسبت به حوله های رنگ روشن دارند.

انواع بافت و چاپ حوله تبلیغاتی و شرکتی عبارتند از:

  • بافت بر روی حوله
  • بافت بر ری بردر
    در این نوع کار، لوگوی شما بر روی خاب حوله و یا در قسمتی از انتهای حوله به صورت پارچه ای بافته می شود که اصطلاحا آن را بردر می نامند.
  • هر دو گزینه بالا و به صورت ترکیبی
  • گلدوزی حوله تبلیغاتی
    در این روش طرح بر روی حوله گلدوزی می گردد و مزیت های این روش گلدوزی لوگ این است که محدودیت رنگ نداریم و در تعداد کم و یا زیاد سفارش بسیار سریع آماده می گردد.
  • چاپ حوله تبلیغاتی
    در این نوع سفارش طرح مورد نظر بر روی حوله چاپ سیلک می گردد. در این نوع کار قیمت مانند گلدوزی به ازای واحد کار ثابت است. محمولا حوله باید سفید باشد.
  • حوله های باشگاهی و ورزشی
    حوله باشگاهی با آرم و لوگوی چاپ شده بافت برجسته می دهد. این نوع حوله ها در انواع مختلف به سفارش باشگاه ها تولید می شود. که رایج ترین آن ها به صورت حوله تن پوش و حوله استخری و حوله دستی است.
  • حوله های هتلی
    شاید یکی از پر مصرف ترین کالا های یک هتل که بهداشت، نظافت و سلیقه ی یک هتل را نشان می دهد حوله هتل باشد.

پخش عمده حوله تبلیغاتی در کشور

پخش عمده حوله تبلیغاتی در کشورشما می توانید برای خرید محصولات مورد نظر خود به صورت عمده به مراکز و نمایندگی های معتبر فروش در سرتاسر کشور مراجعه نماید چرا که قیمت عمده حوله در این مراکز به دلیل حذف واسطه ها بسیار مقرون بصرفه است.

شرکت های بسیاری در زمینه تولید حوله تبلیغاتی فعالیت می کنند. شرکت های حوله تبلیغاتی در تهران  توانسته اند در زمینه تولید حوله تبلیغاتی با آرم و نشا سازمان ها و برند های تجاری فعالیت داشته باشند و می توان گفت تولیدی حوله در تهران در این زمینه تجارب بسیار زیادی دارند.

حوله آرم دار تبلیغاتی توسط این شرکت ها دارای کیفیت بالا و تنوع بیسیار می باشد که باعث شده مشتریان وفادار بزرگی داشته باشد که عبارتند از:

  • هواپیمایی ها
  • شرکت های نفت
  • شهرداریها
  • بیمارستان ها
  • هتل ها
  • باشگاه ها

تامین کننده حوله تبلیغاتی

تامین کننده حوله تبلیغاتیهدیه های تبلیغاتی کاربردی ملموس و مناسب نشان دهنده اعتبار و کیفیت شرکت های بزرگ و هوشمند است. شرکت حوله ارس به این اصل مهم بازاریابی اعتقاد دارد که یک هدیه تبلیغاتی نامناسب بیش از آنکه به اعتبار برند کمک کند به آن آسیب می رساند. بنابرایت حوله هایی کاربردی با موارد استفاده متنوعی را طراحی کرده است تا انتقال دهنده سلیقه ناب، کیفیت و اصالت برند شما به مشتریانتان باشد.

حوله ارس با در اختیار داشتن امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا و نیم قرن تجربه در تولید انواع حوله یا نقش ها و طرح ها بی نظیر تنوع رنگ و یا کیفیت عالی و قیمت مناسب، درخشش، دوام و بقای نام تجاری شما را فراهم می سازد.

شما می توانید به راحتی هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در ابعاد مختلف سفارش دهید، طوری که برند و لوگوی شرکت شما بر روی آن حک گردد.

برند های برتر حوله تبلیغاتی در کشور

برند های برتر حوله تبلیغاتی در کشورامروزه با توجه به رقابتی که بین برند های تجاری و سازمان های بزرگ وجود دارد، تبلیغات ضروری ترین کار لازم برای بهتر دیده شدن است.

در دنیای مدرن امروزی از روش ها و متد های بسیاری برای تبلیغات استفاده می شود. یکی از مهمترین روش هی تبلیغات، استفاده از هدیه تبلیغاتی است.

در اینجا سوال مهم این است چه هدیه تبلیغاتی ای موثر تر است؟

پیشنهاد ما حوله برق لامع با طرح سفارشی برای برند شما است که باعث می شود افراد برند شما را بیشتر ببینند و در روز چندین بار از آن استفاده کنند همچنین ماندگاری بالایی داشته باشد تا با یک بار تولید آن زمان بیشتری برند تبلیغ شده دیده شود.

اسایر برند های برتر چاپ حوله تبلیغاتی که در این عرصه فعالیت می کنند عبارتند از:

  • ساینا
  • آلاله آذر
  • ارس
  • برق لامع

راهنمای خرید حوله تبلیغاتی

راهنمای خرید حوله تبلیغاتییکی از مهم ترین نکاتی که در یک خرید خوب همواره باید مد نظر باشد، اطلاع خریدار از ویژگی های محصول و توانایی شناسایی این ویژگی ها می باشد.

از جمله محصولاتی که قبل از خرید بهتر است اطلاعاتی هر چند اندک در مورد آن داشته باشید، حوله است. در هنگام خرید حوله اگر به این موارد دقت نکنید ممکن است در عرض کمتر از چند ثانیه از خرید خود پشیمان شوید.

  • جنس حوله
    معمولا الیاف حوله در قیمت حوله بسیار تاثیر گذار می باشد. برند های مختلف برای تولید حوله یکی از الیاف زیر را به عنوان ماده اصلی مورد استفاده قرارمی دهند مانند: پنبه، پنبه و پلی استر، بامبو،پشم، میکروفیبر
  • ابعاد و سایز حوله
  • حوله های سنگین کنشان دهنده کیفیت حوله می باشد.
  • نرم بودن حوله همیشه نشان دهنده مرغوب بودن حوله نمی باشد..

فروش حوله تبلیغاتی ارزان در کشور

فروش حوله تبلیغاتی ارزان در کشورتولیدی حوله تن پوش با عرضه محصولات خود به نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش توانسته اند علاوه بر این که محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود برسانند در مراکز بیان شده مشتریان از تخفیف حوله پالتویی و سایر محصولاتی که در این مراکز ارائه می شود نیز می توانند استفاده نمایند.

تولیدی حوله تبریز علاوه بر عرضه محصولات خود در شهر تبریز محصولات تولیدی خود را به سایر نقاط کشور عرضه می دارد از جمله می توان به شهر اصفهان اشاره داشت که از جمله کلان شهر های کشور می باشد با عرضه محصولات خود در مرکز فروش حوله در اصفهان نیز علاوه بر مشتریان داخلی به مشتریان خارجی به فروش برسانند.

شما حتی می توانید به تولید حوله در منزل با گذراندن و بدست آوردن مهارت تنها با هزینه اندک برای خرید دستگاه و مواد اولیه کار خود را آغاز نمایید و اشتغال زایی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما