خرید حوله بچه گانه در بازار ایران

خرید حوله بچه گانه در بازار پخش عمده انواع حوله در ایران بیش از پیش فعال شده است و توجه مشتریان در سراسر ایران را به خود جلب کرده است چرا که شرایط قیمتی محصولات در بازار پخش عمده بسیار مناسب می باشد و مشتریان از این طریق می توانند خریدی امن و اقتصادی را تجربه کنند.

بازار پخش انواع حوله ایرانی

انواع حوله ایرانی که این روزها کیفیتی قابل بحث در بازارهای جهانی ارائه کرده اند همگام با بهترین برند های دنیا قدم برمیدارند و به همین سبب در بازارهای صادراتی نیز خوش درخشیده اند و خریداران در ایران با خرید انواع حوله ایرانی سبب گسترش فعالیت برند ها و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای هموطنان می شوند.

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

طراحی های جذاب حوله استخری کودک و سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت خرید و تهیه لوازم استحمام کودک از جمله حوله کودک  لذت بخش است. به این منظور می توانید حوله استخری کودک را با قیمتهایی مقرون به صرفه را از  فروشگاه اینترنتی زرین ساپ خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.

خرید حوله بچه گانه

خرید حوله بچه گانه

حوله های بچه گانه ایرانی با ویژگی های منحصر بفردی که دارند نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای صادراتی نیز با استقبال رو به رو بوده اند.تولید کنندگان برای بالا بردن کیفیت محصول از مواد اولیه (پنبه، پشم، نخ و …) درجه یک استفاده می کنند و حوله با کمک تکنولوژی به روز بافت و دوخت می شود و به دلیل دور دوزی داشتن عمر و دوام بالایی دارد. حوله های بچه گانه در ابعاد و انواع مختلف در بازار عرضه می شوند تا با در نظر گرفتن نکته نظرات مشتریان پاسخگوی تمامی نیاز های آنها باشند.

قیمت سرویس حوله نوزاد چیکو

قیمت سرویس حوله نوزاد چیکو

قیمت سرویس حوله نوزاد چیکو وابسته به کیفیت تولید شده محصول در کارخانه میباشد. یکی از نمونه وظایف و مسئولیت هایی که هر مادر و پدری قبل از متولد شدن کودک دلبند خود  باید در نظر داشته باشند خرید حوله بچه گانه  و تهیه لوازم سرویس حوله نوزاد میباشد. در این زمینه بازار مملوء و سرشار از محصولاتی می باشد که کیفیت های متنوعی دارد.

قیمت سرویس حوله نوزاد چیکو

برای آن که بتوانید حوله کودک و بچه گانه را با طرح های متنوع و درجه کیفی بالاتری را خریداری کنید و هزینه ها را به حداقل برسانید می توانید فروشگاه اینترنتی زرین ساپ را انتخاب کنید.گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با تعیین قیمت های متناسب با بودجه متقاضیان خرید گرامی همواره  باکیفیت ترین محصولات را به بازار جهانی عرضه کند.

ویژگی های  حوله نوزاد چیکو

ویژگی های حوله نوزاد چیکو

از جمله ویژگی‌های حوله نوزاد چیکو می‌توان به جنس پنبه‌ای نرم و لطیف، پرزهای کوتاه و ظاهر زیبا با طرح کارتونی و کودکانه‌ اشاره کرد. این ست تولید و ساخت برند کارخانه زرین ساپ می باشد. فاکتور مهم در انتخاب حوله، میزان جذب آب آن است. پرزهای کوتاه تکه‌های موجود در این مجموعه، میزان جذب رطوبت را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

یکی از تکه‌های اصلی این ست را یک حوله‌ی دورپیچ با کلاه سه‌گوش تشکیل می‌دهد. این حوله برای خشک‌کردن بدن نوزاد بعد از حمام، در ماه‌های آغازین تولد او استفاده می‌شود. کلاه سه‌گوش این حوله متناسب با سر نوزاد تعبیه و طراحی شده است.

حوله پانچو کودک و نوزاد

حوله پانچو کودک و نوزاد

خرید حوله بچه گانه در نوع پانچو بسیار رایج شده است و  این نوع از حوله ها در طرح های کارتونی و چاپی بسیار مورد پسند کودکان می شود. بهتر است در هنگام خرید حوله برای کودک حوله را خود کودک انتخاب نماید چرا که اگر حوله مورد پسند و دلخواه کودک باشد منجر به تشویق کودک جهت رفتن به حمام می شود و یا حتی بر عکس اگر حوله دلخواه کودک نباشد موجب می شود تا کودک از رفتن به حمام ناخوشایند باشد.

نحوه شست و شوی حوله نوزاد

نحوه شست و شوی حوله نوزاد

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.- به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید.سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما