خرید حوله بچه گانه با قیمت ارزان و کیفیت بالا

خرید حوله بچه گانه با قیمت و کیفیت ویژه با خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی معتبر انجام می شود. این حوله ها با ضمانت کامل و از طریق نمایندگی به فروش می رسند.

 

بهترین مارک حوله نوزاد

بهترین مارک حوله نوزاد

مرحله طراحی در پروسه ی عرضه یک محصول باکیفیت دارای نقش تعیین کننده ای است و به همین سبب برند های معتبر از بهترین گروه انسانی طراحی و همچنین به روز ترین روش ها و تجهیزات استفاده می کنند تا طراحی محصولات چه از نظر ساختار و چه از نظر طرح و رنگ بی نقص باشد.

طراحان در تلاش اند تا محصولی طراحی کنند که دارای رنگ های زنده و شاد باشند و از طرح هایی استفاده می کنند که با احساس تخیل و قوه ی رویاپردازی بچه ها سازگار باشد تا از این طریق محصولات مورد تایید بچه ها باشند.

 

تولید حوله بچه گانه

تولید حوله بچه گانه

حوله تن پوش کودک ارزان یکی از  انواع  محصولات حوله ای تولیدی در گروه تولیدی زرین ساپ به شمار می آیند. حوله های تن پوش در انواع و اقسام طرح ها در قالب و مدل های حوله تن پوش نوزاد تولید می شود که از جمله مهم ترین آنها: حوله تن پوش عروسکی، حوله‌ های برنامه کودکی و حوله کلاه دار کودک را می توان نام برد. یکی از مزایایی که دارد این است که سر نوزاد دلبند شما به راحتی خشک می شود . حوله عروسکی کودک دخترانه نیز آنها را به استحمام کردن ترغیب میکند.

 

خرید حوله بچه گانه و کودک در بازار ایران

خرید حوله بچه گانه و کودک در بازار ایران

تولید حوله های بچه گانه در برند های ایرانی با حساسیت بالایی انجام و تحت نظارت می باشد. چراکه حوله برای پوست بچه ها نه تنها به عنوان وسیله ای برای خشک کردن آب و رطوبت سطح بدن می باشد بلکه در سلامتی پوست بچه ها نیز نقش مهمی دارد و انتخاب حوله ی نامناسب اثرات بدی بر پوست بچه ها خواهد داشت لذا توصیه می شود والدین انواع حوله بچه گانه که با الیاف صد در صد طبیعی تولید شده و دارای نشان استاندارد می باشند و برای فرزندان خود انتخاب کنند.
انواع حوله های بچه گانه ورزشی، استحمام، دستی و … در برند های داخلی با استاندارد های سطح بالای جهانی، تولید می شود.

 

فروش اینترنتی حوله بچه گانه

فروش اینترنتی حوله بچه گانه

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با توسعه فروش حوله بچه گانه پیوسته در تلاش است تا محصولات حوله ای خود را با کیفیتی هرچه تمامتر و با درنظر گرفتن  روحیات کودک دلبند شما در جهت ترویج علم تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی و آنلاین محصولات حوله ای به مرحله فروش برساند و با عرضه حوله کودک به صورت انبوه تمامی نیازهای روحی  کودک را در جهت رشد فکری و روانی برطرف سازد و این امکان را برایشان فراهم نماید تا در آسایش خیال و راحتی کامل اوقات خود را سپری کنند.

 

خرید حوله بچه گانه

خرید حوله بچه گانه

برای خرید آسان تر و با قیمت ارزان تر، خریداران می توانند از طریق این سایت و بدون وجود واسطه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند. برای خرید حوله بچه گانه معمولا از سایزبندی های خاص سن کودک استفاده می شود. کوچکترین سایز حوله بچه گانه 70 می باشد که با توجه به جثه کودک سایزهای بزرگتر موجود می باشد. سایز های حوله کودک شامل: 70، 80، 90، 100 و 110 می باشد.

انواع حوله بچه گانه

انواع حوله بچه گانه

حوله های بچه گانه متناسب با پوست حساس کودکان و با طرح های متنوع و زیبا در سایز های مختلف تولید می شوند. انواع حوله های کودک با توجه به جنس و طرح در مدل های زیر تولید می شود:

  •  تن پوش
  • لباسی
  • پانچو
  • پفکی
  • چاپی
  • شنلی
  • ساده
  • مخملی

ویژگی های حوله تن پوش

ویژگی های حوله تن پوش

اما شاید مهمترین قشر مصرف کننده حوله های تن پوش را بتوان قشر کودک و نوزاد دانست؛ مصرف کنندگانی که تا چند سال پیش از حوله های متری استفاده می کردند و امروزه بیشترین کاربرد حوله های تن پوش را به نام خود ثبت کرده اند. در این نوع حوله ها، تمرکز روی طرحهای اِعمال شده بر حوله است.

حوله های تن پوش نوزاد تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و طبیعتا استفاده از نقشهای کارتونی می تواند جذابیت حوله را نیز بسیار افزایش دهد. از طرفی کوچک بودن این حوله ها، چگالی مصرفی نخ را نیز کاهش می دهد و در نتیجه، تولید انبوه آن نسبت به حوله های بزرگسال بسیار بالاست. لذا طبیعی است اگر می بینیم بازار ایران مملو از حوله های تن پوش مخصوص کودک و نوزاد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما