خرید آنلاین حوله های هتلی و تبلیغاتی

شرکت زرین ساپ مفتخر است با امکان برقراری خرید آنلاین حوله استفاده و به کارگیری آخرین تجهیزات روز دنیا و به کار گماری کادری مجرب،فروشگاه حوله تبلیغاتی زرین ساپ را راه اندازی نماید.و با انواع روش های ارتباطی انواع سفارشات تبلیغاتی را پذیرا باشد.

 

فروش عمده حوله های هتلی با قیمت های مناسب

 فروش عمده حوله های هتلی با قیمت های مناسب

 

فروش حوله های تبلیغاتی و هتلی زرین ساپ با قیمت های مناسب و تنوع بالا  از طریق انواع روشهای  ارتباطی فروش توسط  وبسایت گروه تولیدی شرکت زرین ساپ انجام می پذیرد. لذا مشتریان بسیاری جهت کسب اطلاعات در این خصوص و همچنین انجام خریدی به صرفه و کامل به این سایت مراجعه نمایند.
شما نیز می توانید جهت سفارش ملزومات هتلی مورد نیاز خود از جمله حوله سفید هتلی که با استقبال بسیاری از سوی مشتریان مواجه است،با تماس مستقیم از طریق مدیریت فروش در ارتباط باشید

خرید آنلاین حوله های هتلی و تبلیغاتی

خرید آنلاین حوله های هتلی و تبلیغاتی

 

گروه تولیدی زرین ساپ همواره در نظر  دارد با خرید آنلاین حوله  و استفاده از کانال های ارتباطی مانند تلگرام و اینیستگرام و یا قبول سفارشات مستقیم از طریق تماس مستقیم و یا حضوری با مدیر فروش ، انواع حوله های هتلی و تبلیغاتی را تولید و به بازار عرضه کند. امید است تا با حمایت شما سروران گرامی بتوانیم محصولات را با کیفیت هرچه کاملتر حضور شما تاجرین و بازرگانان ایرانی و خارجی ارائه دهیم.اگر میخواهید یک هدیه تبلیغاتی پربازده را به مخاطبان خود ارائه دهید پیشنهاد ما به شما سفارش حوله تبلیغاتی و هتلی مطابق با طرح دلخواه شما از مرکز زرین ساپ است.

 

پخش عمده حوله های هتلی

پخش عمده حوله های هتلی

قیمت پخش عمده حوله هتلی به دلیل پخش این محصول در حجم بالا در سطح مناسبی قرار دارد و به همین منظور با دریافت رضایت مشتریان همراه بوده است.این روزها برای فروش و عرضه بسیاری از کالاها  از روش فروش عمده استفاده می شود تا از این طریق قیمت نهایی محصول با کاهش، رو به رو باشد . چرا که مشتریان همواره از محصولات با کیفیت که قیمت مناسب تری دارند استقبال می کنند. زرین ساپ که از برند های مردمی شناخته شده است انواع محصولاتش را از جمله حوله های هتلی به شکل عمده و با مناسب ترین قیمت در بازار های فروش عرضه می کند.

صادرات حوله تبلیغاتی و هتلی

صادرات حوله تبلیغاتی و هتلی

شرکت زرین ساپ توانسته است با تولید انبوه محصولات خود اعم از حوله هتلی و تبلیغاتی محصولات خود را به کشورهای خارجی مانند عراق  روسیه، بلاروس، اوکراین، افغانستان،آذربایجان، قطر ، ترکبه صادر کند. انتظار می رود با افزایش تولیدات و حمایت مشتریان و متقاضیان خرید گرامی بتوانیم تولید و صادرات محصولات خود را به حداکثر برسانیم و نامی نیک در صنعت تولید حوله از خود بر جاری بگذاریم.

انواع حوله های هتلی

 انواع حوله های هتلی

حوله های هتلی زرین ساپ از دو نوع نخ اپن و رینگ بافته و تولید شده اند که این نوع حوله ها تفاوتهای چشمگیری با هم دارند. حوله های هتلی نخ اپن از لطافت و نرمی کمتری برخوردارند و از قیمت نسبتا ارزانی پشتیبانی می کنند در حالیکه حوله های هتلی نخ رینگ بافت نرمی دارند و قیمت آنها نیز به مراتب بالاتر است. انواع حوله های هتلی در طبقه بندی زیر و ابعاد و اندازه متفاوت و استاندارد تعریف و تولید شده اند که عبارتند از حوله دستی و حمامی و تن پوش و زیرپایی.

که ابعاد حوله های دستی 40*70 و 40*80 و 30*40 و 50*90

حوله های حمامی 140*70 و 140*80 و 80*130

حوله های تن پوش در سایزبندی M , L , XL,XXL

و حوله های زیرپایی در ابعاد 40*90 و 50*90 تولید شده اند

ضرورت استفاده از حوله های هتلی

ضرورت استفاده از حوله های هتلی

حوله های هتلی از نظر بهداشتی جایگاه ویژه ای دارند چراکه در هتل ها معمولا افراد زیادی رفت و آمد دارند و مساله بهداشت فردی و عمومی به صورت جدی مطرح می شود. معمولا افراد ساکن در هتل مسافر هستند و اکثرا حوله ای همراه ندارند و لذا از حوله های موجود در هتل استفاده می کنند.حوله های هتلی که معمولا با بافت نام و لوگوی هتل هستند در اختیار مشتریان قرار می گیرند. یک حوله هتلی خوب بایستی ضد میکروب ، دارای قدرت جذب بالا و ظاهری سفید و تمیز باشند و این یکی از حساسیت های گروه تولیدی زرین ساپ می باشد.حوله های هتلی با آرم و لوگوی مربوطه بافت شده و در اختیار هتلداران گرامی قرار می گیرد.

ویژگی های حوله های هتلی و تبلیغاتی

ویژگی های حوله های هتلی و تبلیغاتی

حوله های هتلی و تبلیغاتی که با رعایت بالاترین استاندارد های جهانی تولید می شود به شکل مستقیم در خرید آنلاین به سراسر ایران ارسال می شود.
حوله های هتلی و تبلیغاتی و سایر انواع حوله در برند های ایرانی با بهترین کیفیت تولید می شود و امکان رقابت در بالاترین سطح با برند های خارجی را دارا می باشند. حوله های ایرانی از الیاف طبیعی و با کیفیت تولید می شوند و به همین سبب در کنار کارایی بالا، عمر و دوام بالایی نیز دارند. حوله های هتلی و تبلیغاتی تولید شده در بهترین برندها در خرید انلاین با مناسب ترین شرایط قیمتی در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهند گرفت.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما