حوله نوزادی چیکو با قیمت خرید ویژه

حوله نوزادی چیکو با کیفیت عالی، توانسته محصولات خود را با قیمت ویژه به فروش برساند؛ اما آیا این امر توانسته در خرید عمده شرکت های پخش تاثیر داشته باشد؟
وقتی محصولی در بازار قیمت پایین تری پیدا می کند، به یکباره مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد و فروشش به مراتب بالا می رود. این امر در بازار ایران که گرانی به شدت بیداد می کند، محسوس تر است. در بازار حوله نیز کاهش قیمت می تواند سبب جذب مشتریان بیشتری شود؛ اما به شرط اینکه از کیفیت آن کاسته نشود. بعنوان مثال حوله های چیکو توانسته اند چنین امری را به خوبی پیاده کنند و این روزها شاهد گرایش خریداران عمده به مصرف حوله های چیکو در بازار فروش خود هستیم.

فروش حوله نوزاد

حوله نوزاد ذاتا فروش بالایی دارد. این حوله ها به سبب اینکه توسط بامزه ترین اقشار جامعه یعنی نوزادان استفاده می شوند، اهمیت اقتصادی خاصی نیز دارند؛ چراکه والدین برای تکمیل سیسمونی نوزاد، از تمامی رنگبندی های آنها تقریبا استفاده می کنند و همین امر یعنی فروش بالا. اما نباید فراموش کرد که تنوع هرچه بیشتر شود، توجه خریداران نیز بالاتر خواهد رفت. از این رو کارخانجات و برندهایی همچون چیکو، هم در نوع محصول، هم در طرح و رنگ و هم حتی در نوع بسته بندی نیز سعی دارند نهایت سلیقه را به خرج داده و پاسخگوی تمامی علایق باشند.

حوله نوزادی چیکو

تزئین حوله نوزادی چیکو

یکی دیگر از فاکتورهایی که توجه خریداران را در خرید حوله نوزاد به خود جلب می کند، تزئین حوله می باشد. حوله نوزادی چیکو بایستی بتوانند هم بعنوان حوله، هم بعنوان بازیچه و هم یک وسیله برای جذاب نشان دادن نوزاد استفاده شوند. از این رو در طراحی خود حوله و نقش و نگار آن، از آپشن هایی استفاده می شود که گاها بی نظیر می باشد. بعنوان مثال استفاده از طرح حیوانات بامزه و گل و گیاه، به زیبایی حوله ها چند برابر می افزاید.

حوله نوزادی چیکو

حوله نوزادی زرین ساپ

تمامی این تغییرات و این تنوع را شرکت زرین ساپ در حوله های خود اِعمال کرده است و آماده تامین آنها می باشد. شرکت هایی که قصد فروش عمده در بازارهای استانی را دارند و می خواهند تنوعی بالا از حوله های نوزادی را چه در طرح، چه در رنگبندی و چه حتی در بسته بندی های سلیقه ای داشته باشند، می توانند روی محصولات عرضه شده توسط زرین ساپ حساب ویژه ای باز کنند. مسئولین فروش شرکت در خدمت شما هستند تا مشاوره ای کامل و تخصصی را در این امر به شما ارائه دهند.

حوله نوزادی چیکو

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما