حوله دستی کودک و نوزاد ماندگار

حوله دستی کودک و نوزاد شرکت ماندگار، توانسته اند بهترین کیفیت را در مقایسه با قیمت عرضه نمایند که منجر به افزایش فروش آنها شده است.
شرکت ماندگار از تولیدکنندگان نه چندان مطرح، اما خوشنام در حد خود می باشد که توانسته محصولاتی مطمئن از لحاظ کیفی را به بازار عرضه نماید. این شرکت در تبریز واقع شده است. ماندگار بیشتر روی حوله های حمامی و تن پوش فعالیت داشت؛ اما در چند سال اخیر، محصولات جدید خود اعم از حوله های دستی و استخری و ست لباسی را نیز به بازار عرضه می کند که منجر به شناساندن بیشتر و بهتر برند ماندگار در بازار حوله شده است.

حوله دستی ارزان

حوله دستی، بیشترین کاربرد را در میان گستره مدلهای حوله به خود اختصاص داده اند. از این رو از آنها در امر تبلیغات، زیادتر استفاده می شود. لذا وقتی صحبت از خرید عمده حوله می گردد، طبیعتا قیمت ارزان تر نیز در ذهن خریداران نقش می بندد. از طرفی شرکتی در بازار حوله دستی موفق تر خواهد بود که بتواند قیمت های بهتری ارائه دهد. اینجاست که ماندگار می تواند قد عَلَم کند؛ چراکه محصولاتش – بخصوص حوله های دستی کودک – با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسدو در ترغیب مشتریان عمده بسیار موثر خواهد بود.

حوله دستی کودک

حوله دستی کودک فانتزی

از جمله فاکتورهای دیگر که منجر به افزایش فروش حوله دستی کودک می شود، طرحهایی است که روی آنها پیاده می گردد. حوله های دستی از نوع فانتزی، یکی از بهترین مدلها برای جذب مشتری هستند. لذا شرکت هایی که توانایی تامین این مدل حوله ها را دارند، قدرت فروش بالاتری نیز خواهند داشت. شرکت ماندگار نیز می تواند از جمله شرکت های موفق در این عرصه باشد؛ زیرا توانایی تامین حجم گسترده ای از حوله های فانتزی را دارد و تاکنون نیز بیش از 8 مدل از حوله های کودک را به بازار ایران معرفی کرده است.

حوله دستی کودک

قیمت حوله دستی

همانطور که گفتیم، قیمت حوله دستی از جمله فاکتورهای تعیین کننده برای خرید می باشد. خریداران عمده اگر ببینند یک شرکت تولیدی به نسبت کیفیتی که عرضه می کند، قیمت بالاتری می دهد، یقینا آن شرکت را برای همکاری انتخاب نمی کنند. اینجاست که شرکت های مستقر در تبریز، یک گام از بقیه رقبا جلوتر هستند؛ چراکه رقابت میان تولیدکنندگان تبریز بالاست و ناخودآگاه قیمت آنها می شکند. شرکت ماندگار نیز توانسته در میان انبوهی از تامین کنندگان حوله، به خوبی ظاهر شود و محصولاتش را در درجه کیفی های متنوع و با نرخ هایی متناسب هر کیفیت به بازار ارائه دهد که امید است در جذب مشتری بسیار موثر واقع شود.

حوله دستی کودک

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما