حوله استخری کودک با بهترین قیمت بازار

حوله استخری کودک این روزها، بهترین قیمت را در بازار به خود اختصاص داده و با فروش عمده ای که ثبت کرده است، توانسته پای خود را به صادرات نیز باز کند.
لوازمی که برای کودکان تولید و عرضه می شوند، همیشه فروش خوبی داشته اند و این اصل در تمامی حوزه های تجاری صادق بوده و هست. در صنعت حوله نیز حوله هایی که برای کودکان ارائه شده اند، همواره با استقبال خریداران مواجه بوده اند. این روزها شاهد فروش حوله استخری کودک با قیمت های ویژه هستیم که تولیدکنندگان را ترغیب به فعالیت جدی در بازار می نماید. در واقع حوله های استخری را می توان نمونه موفق حوله کودک در بازار دانست که توانسته اند در مدلهای مختلف، فروش خوبی را تجربه نمایند که دو نمونه اصلی آنها، حوله های تن پوش و فشرده می باشد.

حوله استخری تن پوش

حوله های تن پوش ذاتا برای بعد از استحمام و استخر تعبیه شده اند و استفاده از آنها بعنوان یک حوله استخری، امری طبیعی است. وقتی این حوله ها برای کودکان تولید می شوند، تنوع کاری بسیار بالا می رود؛ چراکه سلایق متنوع کودکان، سبب شده تا از چندین و چند مدل و طرح و شخصیتهای مورد پسند کودکان و … روی حوله ها چاپ گردد. این تعدد مدل نیز سبب افزایش فروش محصول گشته و این روزها کار را حتی به فروش های صادراتی نیز رسانده است.

حوله استخری کودک

حوله استخری کودک فشرده

از دیگر حوله های محبوب کودکانه که بسیار مورد اقبال خریداران قرار گرفته اند، حوله های فشرده هستند. این حوله ها با دستگاه های پرس در ابعاد بسیار کوچکی تهیه می شوند و بلافاصله پس از باز کردن پلمپ، به اندازه اصلی خود بر می گردند. به دلیل حجم کوچک این حوله ها، بیشتر برای مسافرت استفاده می شوند. از آنجایی هم که این روزها در ایام تعطیلات و مسافرتی هستیم، طبیعی است اگر ببینیم مصرف حوله استخری فشرده رو به افزایش باشد.

حوله استخری کودک

قیمت حوله استخری کودک

قیمت حوله استخری که برای کودکان تولید شده اند، نوسان بالایی دارد؛ چراکه مدلها بسیار متنوع و متفاوت هستند و از طرفی کارخانجات تولیدی و برندهایی هم که در بازار مشغول رقابتند، نسبت به قبل بیشتر شده اند. اما چیزی که مهمتر از این نوسان قیمت می باشد، ارزان بودن نسبی قیمت حوله استخری کودک در مقایسه با حوله های بزرگسال می باشد. لذا فروشندگان عمده و خرده شهرهای مختلف می توانند با خرید مستقیم حوله از کارخانجات یا نمایندگی آنها، بازار خوبی را در منطقه مربوطه خود به دست آورند و سود خوبی را تجربه کنند.

برای دیدن لیست قیمت سایر محصولات می توانید دکمه زیر را فشار کرده و دانلود کنید.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”https://zarrinholeh.com/download/zarrinsap03.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دانلود لیست محصولات زرین ساپ[/button]

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما