تولید کننده حوله استخری ژله ای 90*100

تولید کننده حوله استخری ژله ای 90 در 100 این محصول را به صورت انبوه تولید و برای فروش به بازار عرضه می کند. خریداران و مشتریان می توانند برای خرید مستقیم این محصول از تولید کننده آن به صورت بی واسطه سفارشات خود را در این سایت ثبت کنند و یا با شماره ها و راه های ارتباطی موجود در سایت با همکاران و کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایند. به این صورت می توانند این محصول را به صورت کلی و عمده خریداری کنند. 

تولید کننده حوله استخری ژله ای 90*100

مشخصات حوله استخری ژله ای 90*100

مشخصات حوله استخری ژله ای 90*100 در میان انواع و اقسام حوله های استخری که در بازار وجود دارد، می توان گفت که حوله استخری ژله ای یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع این محصول می باشد. این حوله امروزه در سایزهای مختلف تولید می شود که سایز 90 در 100 یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین آنها است. چرا که این محصول دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که سبب می شود هر روزه بر طرفداران و مشتریان آن افزوده شود. از جمله مشخصات حوله استخری ژله ای می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • بدون پرزدهی: یکی از مهمترین و اصلی ترین مشخصات این محصول، عدم پرزدهی آن می باشد. حوله ژله ای به هیچ وجه پرز دهی ندارد. 
  • داشتن قدرت جذب آب بالا: از دیگر مشخصات این محصول می توان به برخورداری و داشتن قدرت جذب آب بالای آن اشاره کرد. این محصول دارای کیفیت بالایی است و می تواند آب را با قدرت جذب نماید. 
  • تنوع در رنگ بندی: یکی دیگر از مشخصاتی که این محصول دارد و می توان به آن اشاره کرد، برخورداری از تنوع رنگی بالا می باشد. این محصول امروزه در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد، که از جمله آنها می توان به رنگ قرمز، صورتی، آبی، سبز، یاسی، قهوه ای، زرد و غیره اشاره کرد. 

در کنار این ویژگی ها و مشخصات می توان به سایر مشخصاتی که این محصول دارد مانند تنوع در سایز بندی، کیفیت بسیار بالا، نرمی و لطافت خاص، قیمت ارزان تر و مناسب تر نسبت به سایر محصولات و کیفیت آن و غیره اشاره کرد.  

قیمت حوله استخری ژله ای رنگی زنانه

قیمت حوله استخری ژله ای رنگی زنانه قیمت حوله استخری ژله ای بر اساس فاکتورها و معیارهای مختلف تعیین می شود. به همین دلیل برای این محصول در بازار نمی تواند قیمت ثابت و مشخصی را ذکر کرد. هر کدام از این حوله ها به ویژه حوله استخری زنانه و مردانه قیمت های متفاوتی دارند. ولی با این وجود، مشتریان و خریداران می توانند این محصول را از سایت ما با ارزانترین قیمت خریداری نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما