تولیدی حوله دستی کوچک ارزان قیمت

حوله ها دارای انواع و اقسام مختلفی نظیر حوله دستی، حوله حمام، حوله تن پوش، حوله پالتویی و … می باشد. حوله دستی یکی از انواع پر مصرف و کاربردی این محصول می باشد که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدی حوله دستی کوچک ارزان قیمت با استفاده از بهترین الیاف و توسط تکنولوژی مدرن انواع این محصول را با بهره وری از پرسنل مجرب و طبق استانداردهای لازم تولید و ارائه می کند.

تولیدی حوله دستی کوچک ارزان قیمت

سایزبندی انواع حوله دستی

سایزبندی انواع حوله دستی انواع حوله دستی دارای سایز بندی متنوعی می باشد و در ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک طراحی و تولید می شوند. از انواع سایزهای حوله دستی می توان به سایز 20*39، 45*90، 32*72 و … اشاره کرد. این حوله ها مناسب برای استفاده روزمره، باشگاه، سفر و … می باشند و بر حسب نیاز خود می توانید سایز و رنگ آن را انتخاب کنید.

حوله دستی دارای جنس های مختلفی می باشد و معمولا برای تهیه آن از الیاف متنوعی نظیر پنبه، کتان و … استفاده می شود. این حوله ها با توجه به نوع مواد به کار رفته در آنها برای پوست آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کنند و مشتری با اطمینان خاطر می تواند آن را خریداری کند.

این حوله ها بسیار نرم و لطیف بوده و قدرت جذب آب بسیار خوبی دارند. حوله دستی برای استفاده کودکان نیز در انواع طرح های عروسکی و فانتری بسیار شیک طراحی می شود و دارای رنگبندی متنوعی است. این حوله ها دارای کیفیت و دوام بالایی هستند.

خرید حوله دستی کوچک به قیمت نمایندگی

خرید حوله دستی کوچک به قیمت نمایندگی آیا می دانید معتبرترین مرکز خرید حوله دستی به قیمت نمایندگی کجاست؟ یکی از بزرگترین مراکز خرید انواع حوله دستی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همین شرکت می باشد. با تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

لازم به ذکر است در این مرکز مشتری فقط به صورلت عمده می تواند محصول مورد نظر را سفارش دهد که قیمت پایین و مقرون ه صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

خرید و فروش در نمایندگی حوله فقط به صورت کلی صورت می گیرد. امروزه شرکت های تولید کننده در اغلب شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران، مشهد، یزد و تبریز انواع حوله را با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کنند و در این امر رقابت زیادی با یکدیگر دارند و مسلما هر چه کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد، فروش نیز بیشتر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما