بزرگترین مرکز خرید حوله تن پوش درجه یک

بزرگترین مرکز خرید حوله تن پوش در انواع مختلف سایز بزرگ و ست دونفره و تک نفره و بچه گانه و … با نام معتبر و شناخته شده زرین ساپ آماده ارائه خدمات فروش و تولید انبوه محصولات تن پوش درخواستی شما مشتریان و خریداران عمده می باشد.

 

خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

 خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

این محصول درست مانند لباس پوشیده شده و درنتیجه رطوبت موجود روی پوست را با سرعت بیشتری به خود جذب می‌کند. این حوله دارای آستین‌هایی بلند است و توسط یک کمربند بسته می‌شود. دور یقه نیز با نواری تزیینی پوشانده شده تا بعد از پوشیدنش، ظاهری زیبا داشته باشد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این حوله پالتویی، کلاه‌دار بودن آن است. با وجود این کلاه، برای خشک کردن سَر و موها نیازی به استفاده از حوله‌ای جداگانه نخواهید داشت. ناگفته نماند که الیاف به‌کار‌رفته در این محصول از جنس الیاف طبیعی پنبه هستند.

 

بزرگترین مرکز خرید حوله تن پوش درجه یک

بزرگترین مرکز خرید حوله تن پوش درجه یک

علاوه بر این مسئله باید به کیفیت و رنگ و زیبایی حوله جهیزیه نیز اهمیت بدهید. رنگ و زیبایی حوله منتخب شما بستگی به سلیقه شما داشته و نشانگر سبک و نوع شخصیت شما دارد. حوله هایی خوب هستند که در اثر شستشو و استفاده بعد از حمام رنگ ندهند و از کیفیت مناسب در بافت و دوخت برخوردار باشند. حوله‌های تن پوشی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها مینماید از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ و شما با خیال راحت می‌توانید  این محصول را در برنامه دائمی خرید عمده خود قرار دهید.

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

برخلاف تصور بیشتر مردم که این گونه می پندارند که برای تهیه محصولی که دارای طراحی بسیار زیبا و شیک و چشم نواز بوده دارای تراکم بسبار بالایی بوده و از ضخامت و وزن متناسب و ایده آلی برخوردار می باشد می بایست هزینه های زیادی را صرف نمود تا آن محصول را تهیه کرد ، مدیران مالی این مجموعه همواره با تعیین قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه که بیانگر مشتری مداری و رعایت حد اعتدال در بحث مالی و فروش عمده محصولات حوله ای می باشد بر این اصل هدفمند هستند که میزان فروش خود را با این روش فروش بالا برده و هموراه در ارتقای سطح تجارت داخلی و خارجی سهم بسزایی داشته باشد.

خرید حوله تن پوش طرح دار

خرید حوله تن پوش طرح دار

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با اعمال سلیقه خریداران بر روی حوله های تولیدی مجموعه خود در نظر دارد تا محصولی درجه یک و ارزان را که مطابق با استاندارهای طراحی و تولید به مرحله عرضه و صادرات رسیده است را روانه بازار جهانی نماید .برای خشک کردن بدن بعد از یک حمام دل‌چسب، استفاده از یک حوله مناسب ضروری به نظر می‌رسد. حوله پالتویی  با کیفیت عالی و رنگ‌بندی جذاب و متنوع، بهترین انتخاب است. در طراحی این حوله، راه‌راه‌هایی با رنگ رنگ بندی های متفاوت به کار رفته تا زیبایی آن دوچندان شود. جنس آن از پنبه است و بافتی نرم و لطیف دارد و برای انواع پوست حساسیت ایجاد نمی‌کند.

خرید حوله تن پوش ایرانی

خرید حوله تن پوش ایرانی

به راحتی می‌توان گفت حوله زرین ساپ یکی از خوشنام ترین و معتبر ترین برند حوله های تن پوش در بین مردم دنیا شناخته شده است و تا امروز که به یکی از بهترین مارک حوله ایران تبدیل شده‌اند. حوله های تن پوش برند زرین ساپ به جهت جذب آب و کیفیت و تراکم بالای بافت تاروپود حوله توانسته است درخششی بی سابقه در امور تجارت جهانی داشته باشد و نام و برند حوله های ایرانی را در عمومیت افراد رایج نماید.

قیمت حوله تن پوش ارزان

قیمت حوله تن پوش ارزان

با توجه به وجود نوسانات ارزی حاکم بر  بازار اقتصادی این بازه زمانی، تعیین قیمت ثابت و ایستایی برای محصولات حوله ای این کارخانه تولیدی امکان پذیر نمی باشد و میتوان این گونه بیان کرد که اساس کار این گروه تولیدی همواره بر مبنای رعایت حد اعتدال و پشتیبانی توانهای مالی و قدرت خرید متفاوت خردیداران عمده می باشدو چون اکثر محصولات حوله ای به کشورهای خارجی و همسایه ارسال و صادر می گردد مدیران این مجموعه تولیدی همواره قیمت هایی نسبتا ارزان و مقرون به صرفه ای را برای خرید عمده محصول تعیین می نمایند.

قیمت حوله تن پوش بزرگسال

قیمت حوله تن پوش بزرگسال

حوله های پالتویی مدلهای مختلفی نیز دارند باید با توجه به نیازی که دارید حوله را انتخاب کنید معمولا حوله های پالتویی تمام قد برای زمستان مناسب است اگر در زمستان در مناطق سردسیر زندگی میکنید و میخواهید گرمای بعد از حمام را تجربه کنید این حوله ها برای شما مناسب هستند. حوله‌های تن پوش علاوه بر حمام در استخر، ساحل و چشمه‌های آب گرم نیز کاربرد دارند. این حوله‌ها علاوه بر اینکه برای هر شخص ضروری هستند اگر بیشتر به استخر میروید حتمی از این حوله ها استفاده کنید حوله های تن پوش بزرگسال بیشتر در بین آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت حوله تن پوش تک نفره

قیمت حوله تن پوش تک نفره

با توجه به نامگذاری این نوع از حوله تن پوش این محصول حوله ای  فرآیند تولید و اعمال استاندارهای لازم تولید و رعایت اصول دوخت و طراحی به صورت تکی و تا شده در یک جعبه قرارداده شده بدون پرز دهی و رنگ کاملا ثابت میباشد.حوله فوق دارای کلاه و یک عدد کمربند بوده و داخل یک جعبه فانتزی بسته‌بندی شده است برای بهداشت حوله و نیز افزایش طول عمر آن بلافاصله آن را خشک نمایید تا هم از بو گرفتگی آن جلوگیری شده و هم کیفیت حوله حفظ شود.

خرید حوله تن پوش عمده

خرید حوله تن پوش عمده

لازم است این نکته را متذکر شویم که اساس کار این گروه تولیدی، تولید انبوه و فروش عمده محصولات می باشد و اکیپ های فنی و پرسنل توانمند با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای همواره با کارکرد مداوم و نظارت مستمر مدیران و رواسای این مجموعه تولیدی بر پروسه تولید خرید حوله تن پوش عمده را رونق بخشیده و روز به روز بر آمار فروش این مجموعه افزوده شده و به لطف و یاری پروردگار یکتا توانسته ایم در امور بین الملل و تجارت جهانی درخششی بی سابقه داشته باشیم .

 

خرید حوله تن پوش قیمت مناسب

خرید حوله تن پوش قیمت مناسب

برای حوله تن پوش ارزان، می توانید از مرکز فروش عمده زرین ساپ به صورت عمده خرید کنید. حوله های تن پوش ارزان، که باید به سرعت بعد از حمام پوشیده شوند، برای آبگیری از سطح بدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی از افراد ابتدا با حوله ی حمامی سریعا آبگیری می کنند و تا خشک شدن کامل بدن از حوله تن پوش استفاده می کنند. شاید شما جزو افرادی باشید که فکر کنید دیگران به دلیل جذابیت یا شیک بودن از حوله تن پوش استفاده می کنند. اما ما در این قسمت دلایل مهم تر برای اینکه چرا شما باید حوله تن پوش بخرید، بیان می کنیم. مطمئن هستیم بعد از خواندن این قسمت، نظرتان در مورد اهمیت خرید حوله و حوله تن پوش عوض می شود!

 

حوله تن پوش پنبه ای

حوله تن پوش پنبه ای

به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند. در حوله‌های مصارف روزمره از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. اگر این حوله‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند، برای استفاده‌های طولانی‌مدت عالی هستند.

حوله تن پوش شیک

حوله تن پوش شیک

انواع حوله تن پوش مردانه، زنانه و کودک، حوله‌های دست و صورت و استخری از جمله محصولات تولید شده شیک و فانتزی در مجموعه تولید کننده زرین ساپ می باشد. این مجموعه با هدف ارائه محصولات با کیفیت بالا، جلب رضایت مشتری و تعیین قیمت مناسب موفق به کسب سهم بیشتری از بازار داخلی شده است.حوله های تن پوش به جهت داشتن ظاهری بسیار زیبا و شیک توانسته است از میزان فروش خوبی برخوردار بوده و در بازارهای جهانی خوش بدرخشد.

حوله تن پوش خوش رنگ

حوله تن پوش خوش رنگ

حوله زرین ساپ اولین کارخانه دارای استاندارد ایران در زمینه تولید حوله است و متنوع‌ترین طرح‌های حوله را تولید می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند استفاده از رنگ‌های ثابت در محصولات است. کیفیت بالای رنگ و نخ استفاده شده در محصولات حوله زرین ساپ باعث ایجاد حساسیت و آسیب رساندن به پوست نمی‌شود. مدیران و کارکنان فعال و متبحر این کارخانه تولیدی توانایی این امر را دارند تا بنا به درخواست متقاضیان خرید و سفارش دهندگان حوله انواع رنگ های مد نظر آنان را بر روی حوله انتخابی آنان اعمال نمایند.

 

حوله تن پوش ست دونفره

حوله تن پوش ست دونفره

خرید جهیزیه عروس یکی از خاطر انگیزترین خریدهای زندگی هر شخصی هست و از قدیم با آداب‌ورسوم خاصی اجراشده است. البته که درگذر زمان با تغییراتی همراه بوده؛ ولیکن هنوز موارد و اقلامی در خرید عروس خانم‌ها و آقا دامادها لحاظ می‌شود. یکی از آن خریدهای مهم، خرید سرویس حوله عروس و داماد هست. در انتخاب سرویس حوله جهیزیه خود باید به نکاتی توجه کنید زیرا به‌عنوان یکی از وسایل پرمصرف زندگی روزانه با هر بار استفاده لذت یک خرید خوب را دوباره به یاد می‌آورید. سرویس حوله عروس و داماد که بانام حوله‌های دوقلو و یا حوله‌های ست نیز گفته می‌شود؛ با بسته‌بندی‌های متنوع با تعداد تکه‌های مختلف و تنوع رنگی بالا به بازار ارائه می‌شوند.

 

حوله تن پوش گلدار

حوله تن پوش گلدار

این حوله ها معمولا دارای طرح های گلدار چاپی در رنگ های صورتی و بنفش بوده و دارای زمینه سفید بوده و طراحی حوله تن پوش، به گونه ای است که یک کمربند دارد و باعث می شود این حوله از بدن شما جدا نشود. همچنین با ایجاد یک فشار سطحی حوله روی بدن موجب زودتر خشک شدن بدن شما می شود. از مزیت های دیگر این حوله ها می توان به کلاه آن اشاره کرد که سر شما را به خوبی همراه با بدنتان خشک می کند. بنابراین به سادگی میتوان این موضوع را دریافت که افرادی که از حوله تن پوش استفاده می کنند، کمتر بعد از حمام سرما میخورند. به دلیل اینکه بدن آن ها بعد از حمام به خوبی پوشیده و خشک می شود.

 

ویژگی حوله های تن پوش

ویژگی حوله های تن پوش

حوله‌های پالتویی دور خودشان بند دارند. با استفاده از این بند می‌توان حوله را دور کمر بست. با این حساب دست‌ها آزاد می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توان هر کاری انجام داد. شاید بخواهید بعد از حمام چای بنوشید. شاید دوست داشته باشید موهای‌تان را سشوار بکشید. شاید هم بخواهید در یخچال را باز کنید و آب خنک بنوشید. شاید بخواهید تلویزیون را روشن کنید و چند دقیقه اخبار را تماشا کنید.حوله های تن پوش از زمان های قدیم در بین عمومیت افراد جامعه رایج بوده و اغلب در قالب فری سایز تولید شده و قابل استفاده برای اکثریت سایزبندی ها می باشد.

حوله تن پوش مسافرتی

حوله تن پوش مسافرتی

حوله معمولاً با پنبه استاندارد تولید می گردد و اما از طرف دیگر پنبه مصری و ترک دارای طول الیاف بلندتر می باشند که به حوله ی تولید شده، طول عمر بیشتر و نرمی بهتری را می دهند، همچنین رطوبت را به بهترین نحو جذب کرده و آرامش بهتری را در هنگام مصرف تامین میکنند که از این نوع حوله ها در مسافرت ها و هتلها و سوناها بیشتر استفاده می شود، بنابراین زمانی که می خواهید حوله ی ضخیم و لوکسی را داشته باشید، حتماً از این حوله ها انتخاب کنید، این نوع حوله ها معمولاً بعد از هر شستشو پوش بیشتری داشته و نرم تر میشود.

حوله تن پوش فروزن

حوله تن پوش فروزن

یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی در بین کودکان کاراکتر فروزن است که معمولا با ترکیب رنگ آبی و فیروزه ای شناخته می شود.طرح اصلی در پشت حوله می باشد که با طرحی 3 بعدی جذابیت بسزایی به این حوله تن پوش بچگانه داده است.یکی از موارد بسیار مهم در خرید اینترنتی حوله تن پوش بچگانه جنس نخ و لطافت حوله است. جنس نخ حوله های شرکت حوله زرین ساپ 100% پنبه و با لطافت بالا بوده که با توجه به حساس بودن پوست کودکان، می تواند بهترین گزینه برای خرید حوله تن پوش برای کودکان باشد.

حوله تن پوش عروسکی کودک

حوله تن پوش عروسکی کودک

حوله های تن پوش عروسکی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید تماماً از نوع نخ پنبه خالص بوده و دارای یک کلاه بوده که در قسمت فوقانی آن تصاویر کارتونی و شخصیت های حیوانات کارتونی شبیه سازی شده است و قسمت های دیگر حوله تن پوش عروسکی معمولا همانند سایر حوله های تن پوش معمولی و بزرگسال می باشد که اغلب دارای دو عدد جیب و یک کمر بند می باشد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما