پخش عمده حوله حمامی زرین ساپ

حوله حمامی زرین ساپ یکی از وسایل شخصی بسیار پر کاربرد و ضروری است که دارای تنوع بسیار بالایی از لحاظ رنگ و کیفیت می باشد. همین کیفیت بالا و گسترده این محصول موجب گرایش بیش از پیش بسیاری از مردم به استفاده از انواع حوله حمامی با برند زرین ساپ شده است.

شرکت تولید کننده این محصول علاوه بر تولید حوله حمامی، با هدف ایجاد شرایط دسترسی بهتر برای متقاضیان نسبت به پخش عمده این محصول اقدام نموده است. 

پخش عمده حوله حمامی زرین ساپ

آشنایی با انواع حوله حمامی زرین ساپ

آشنایی با انواع حوله حمامی زرین ساپ

شرکت تولید کننده حوله های حمامی زرین ساپ، محصولات خود را در انواع مختلف حوله های قدی و حوله های قواره دار تولید کرده و در بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا به بازار عرضه می نماید. 

 در ذیل به برخی از ویژگی های کیفی انواع حوله حمامی زرین ساپ به اختصار اشاره می نماییم : 

حوله های قدی یا تن پوش : این حوله ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده اند که از این میان، حوله های قدی کوچک ویژه کودک و نوجوان، حوله های قدی متوسط ویژه بانوان و حوله های قدی بزرگ مخصوص آقایان بوده و هر یک به نوبه خود دارای سایز و اندازه های متفاوتی هستند که باعث می شود هر فرد، متناسب با سلیقه خود یکی را انتخاب نماید.  

این محصول بیشتر مصارف خانگی داشته و بیشتر افراد از آن برای خشک کردن بدن خود پس از حمام در منزل استفاده می نمایند. 

حوله های حمامی قواره دار : این نوع حوله ها به شکل مستطیل و در ابعاد مختلفی طراحی می شوند. 

حوله های قواره دار بیشتر در مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرند و نسبت به سایر نمونه های مشابه خود که در بازار به فروش می رسند بسیار با کیفیت بوده و وزن سبکی دارند. 

نکته حائز اهمیت در باره حوله های حمامی زرین ساپ، صرف نظر از نوع و مدل آن ها، این است که جنس این محصول از الیاف طبیعی پنبه بوده و دارای قابلیت جذب آب بسیار بالایی می باشد به طوری که به راحتی کل آب سطح پوست را گرفته و بدن را خشک می کند. 

همچنین این محصول بسیار لطیف می باشد که حتی پس از شست و شو نیز لطافت و نرمی خود را حفظ کرده و ایجاد حساسیت نمی کند. 

مرکز تولید حوله حمامی در ایران

مرکز تولید حوله حمامی در ایران

شرکت تولیدی زرین ساپ در گروه بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز تولید حوله حمامی در ایران محسوب شده و محصولات خود را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می نماید. 

این شرکت در رنگ کردن الیاف به کار رفته در این حوله ها از رنگ های طبیعی استفاده می نماید که از ایجاد خارش، سوزش و خشکی پوست جلوگیری به عمل می آورد.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما