مرکز فروش حوله تن پوش گلدار جدید

حوله یکی از وسایل بهداشتی لازم و کاربردی برای همه افراد در سنین مختلف است که انواع گوناگونی دارد. حوله تن پوش یکی از انواع پرفروش این محصول می باشد که در رنگ و طرح های متنوع و زیبا طراحی و تولید می شود. مرکز فروش حوله تن پوش گلدار جدید همواره سعی می کند آن را با کیفیتی عالی و در بسته بندی های شیک و جذاب به دست مصرف کننده برساند.

مرکز فروش حوله تن پوش گلدار جدید

انواع حوله تن پوش براساس اندازه قد

انواع حوله تن پوش براساس اندازه قد انواع حوله تن پوش دارای اندازه و سایز متنوعی می باشند و برای استفاده کودکان، زنان و مردان تولید می شود. این محصول در انواع نیم قد و تمام قد دوخته می شود. حوله های مردانه دارای سایز بزرگتری نسبت به حوله تن پوش زنانه می باشند همچنین رنگ‌بندی حوله زنانه تنوع بیشتری دارد و در انواع گلدار و ساده ارائه می شود. با توجه به تنوع بالا در سایز، رنگ، طرح و مدل مشتری بر حسب نیاز خود می تواند آن را انتخاب و خریداری کند.

حوله تن پوش دارای مدل های متنوعی از جمله حوله تن پوش کلاه دار، بدون کلاه، طرح دار، پالتویی، دکلته و … می باشد. حوله تن پوش مرغوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ از ویژگی های این محصول می توان به مواردی نظیر قدرت جذب آب بالا، مقاوم بودن در برابر شستشو و عدم تغییر رنگ و کیفیت حوله، تراکم بافتی بالا، داشتن وزن مناسب، ضخامت مطلوب، استفاده از الیاف نرم و مرغوب در تهیه آن، عدم ایجاد حساسیت پوستی، دوام و استحکام بالا و … اشاره کرد.

خرید حوله تن پوش گلدار شیک

خرید حوله تن پوش گلدار شیک آیا می دانید برای خرید حوله تن پوش شیک و ارزان باید به کجا مراجعه کرد؟ یکی از معتبرترین مرکز خرید انواع حوله تن پوش با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد که مشتری می تواند به صورت عمده کالای دلخواه را سفارش دهد تا به نشانی او ارسال گردد. امروزه انواع حوله تن پوش با برندهای معتبر ایرانی و خارجی در کشور مشاهده می شود که هر یک از لحاظ قیمت و ویژگی با هم متفاوت هستند.

شرکت های تولید کننده در شهرهای بزرگ کشور با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه های پیشرفته انواع حوله را با ضمانت کیفیت در سایزهای مختلف تولید و عرضه می کنند. این حوله ها با توجه به طرح، مدل، اندازه، جنس، هزینه های تولید، رنگ، برند و … دارای قیمت متفاوتی می باشند. قیمت عمده انواع حوله تن پوش نسبت به قیمت جزیی آن مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما