قیمت حوله حمامی تن پوش نوزاد جدید

هنگامی که برای نوزاد خود خرید می کنیم باید توجه داشته باشیم وقتی پای دلبند ما وسط است باید نکات زیادی را رعایت کنیم تا از لحاظ جسمی و روحی آسیب نبیند و در آرامش باشد. حوله حمامی نوزاد از لوازم ضروری نوزاد است که باید ویژگی های خاصی داشته باشد و هنگام خرید باید به این ویژگی ها توجه شود. حوله حمامی تن پوش نوزاد جدید در طرح های مختلف با قیمت بسیار مناسب در سایت های فروش آن عرضه می شود.

قیمت حوله حمامی تن پوش نوزاد جدید

نکات مهم خرید حوله حمامی نوزاد

نکات مهم خرید حوله حمامی نوزاد حمام روزانه برای نوزاد بسیار مهم است و به نوزاد آرامش می دهد، همچنین تمیزی و طراوت بدن نوزاد باعث می شود که نوزاد کم تر نق بزند،  بی حوصله نباشد و راحت تر بخوابد.از  لوازم ضروری برای حمام نوزاد حوله است که هنگام خرید آن باید به نکات زیر دقت کنید:

  • حوله حمامی نوزاد باید با کیفیت باشد، چون حوله مستقیم با پوست نوزاد تماس دارد و اگر مناسب نباشد ممکن است باعث ایجاد حساسیت و خارش پوست بدن نوزاد شود.
  • باید از جنس الیاف طبیعی و بسیار نرم و لطیف باشد و ضخامت آن برای آبگیری مناسب پوست نوزاد باشد؛ حوله های با ضخامت بالا برای نوزاد مناسب نیستند.
  • بعضی از حوله های حمامی نوزاد دارای رایحه های مختلف هستند که به هیچ وجه توصیه نمی شوند، زیرا ممکن است برای نوزاد حساسیت ایجاد کنند.
  • این نوع پارچه باید به قدری باکیفیت و مقاوم باشد که بر اثر شستن به مرور زمان خراب و زبر نشود تا به پوست نوزاد آسیب نرساند.
  • بهتر است سایز حوله متناسب با قد نوزاد باشد و همین طور رنگ حوله نیز مناسب با جنسیت نوزاد و در رنگ های شاد باشد.

مرکز فروش حوله حمامی عروسکی جدید نوزاد

مرکز فروش حوله حمامی عروسکی جدید نوزاد حوله حمامی نوزاد به شکل تن پوش و قنداقی وجود دارد که هر کدام دارای طرح ها و رنگ بندی مختلف است. حوله نوزاد جدید در طرح های عروسکی بسیار زیبایی تولید می شود و تولیدکنندگان این محصول، غالبا کلاه حوله را به شکل عروسکی مانند عروسکی خرگوشی ، خرسی و غیره می دوزند که بسیار زیبا و جذاب است، همچنین پارچه های حوله نیز در انواع طرح های عروسکی وجود دارد.

 مرکز فروش حوله حمامی نوزاد عروسکی جدید، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب  عرضه می کند، به این شکل که انواع حوله کودک را در قالب کاتالوگ در سایت فروش اینترنتی خود قرار می دهد و شما می توانید به راحتی در سایت های مربوط به این مراکز انواع حوله را مشاهده کنید، با سلیقه خود انتخاب کرده و سفارشتان را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. به این شکل می توانید خرید غیر حضوری مطمئنی را تجربه کنید و از تخفیف این سایت ها بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما