قطب فروش حوله استخری

فروش حوله استخری با قیمت های باورنکردنی و مقرون به صرفه به صورت مستقیم و از درب کارخانه برای تمامی متقاضیان خریدی که قصد دارند کالای مرغوبی را صاحب شوند در شمالغرب ایران آغاز شد.

مرکز فروش حوله استخری

مرکز فروش حوله استخری

حوله استخری زرین ساپ ۱۰۰% ، نخ پنبه ای ضد حساسیت می باشد اگر برای بعد از استحمام، باشگاه، استخر یا هنگام مسافرت دنبال حوله‌ای نرم و لطیف و بسیار زیبا هستیدحوله استخری زرین ساپ یکی از بهترین انتخاب‌ها می تواند باشد. این محصول از گروه تولیدی زرین ساپ برخلاف اکثر محصولات،فاقد هر‌گونه پرزی است.با توجه به سایز مناسب و حجم کم بودن، این محصول به‌راحتی در کیف دستی یا چمدان قرار می گیرد تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کنید.

 

قطب فروش حوله استخری ارزان

قطب فروش حوله استخری

به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا  چند برابر وزن‌شان آب بدن را جذب کنند. در حوله‌های مصارف روزمره از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. اگر این حوله‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند، برای استفاده‌های طولانی‌مدت عالی هستند.

 

 

فروش عمده حوله استخری

فروش عمده حوله استخری

با توجه به استقبال گرم و میزان فروش بالای حوله استخری این گروه تولیدی اقدام به تولید انبوه و فروش عمده محصولات خود نموده است. دو طرف حوله های استخری که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است  دارای پرزهایی نرم است که در مقایسه با حوله‌های طرح مخمل، سرعت و قدرت بیشتری در جذب آب و رطوبت دارد.

پخش عمده حوله تبریز

پخش عمده حوله تبریز

حوله استخری یکی از کالا های مورد نیاز هر فردی می باشد. این محصولات بسیار پر فروش هستند و در نمونه های متعددی تولید و عرضه می شوند. تولید کنندگان بسیاری در ایران انواع حوله های استخری را تولید می کنند. برند زرین ساپ نیز یکی از برند های معتبر است که در شهر تبریز به تولید انواع حوله های استخری می پردازد. این برند از فروش خوبی برخوردار است و علاوه بر این که محصولات خود را به صورت عمده به سراسر ایران پخش می کند، آن ها را به کشور های مختلف نیز صادر می کند.

 

 

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

کارخانه حوله استخری زرین ساپ با کمک نیرو های خبره و ماشین آلات جدید و پیشرفته محصولات با کیفیت و مرغوبی را تولید می کند. زرین ساپ در تولید محصولات خود تمامی استاندارد های کیفی را رعایت می کند و محصولاتی با کیفیت عرضه می کند. زرین ساپ در تولید حوله های استخری از رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا استفاده می کند‌ کیفیت حوله های استخری زرین ساپ بسیار بالا است و پس از شستشو دچار تغییر رنگ نمی شوند.

 

خرید حوله استخری ارزان

خرید حوله استخری ارزان

قیمت عمده حوله استخری بستگی به عوامل مختلفی همچون سایز و ابعاد حوله استخری، جنس الیاف به کار رفته در حوله استخری، مدل و تعداد سفارش دارد. اگر این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی آن خریداری کنید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. زرین ساپ یکی از اصلی ترین مراکز عمده فروشی حوله استخری محسوب می شود این مجموعه مدل های شیک و متنوع حوله های استخری را با ارزان ترین قیمت عرضه می کند. جهت سفارش با واحد پشتیبانی زرین ساپ در تماس باشید.

حوله استخری سایز بزرگ

حوله استخری سایز بزرگ

طراحی زیبا، تنوع رنگی جذاب، کیفیت دوخت عالی و الیاف پنبه‌ای مرغوب، ویژگی‌های یک حوله استاندارد است که مورد نیاز هر شخصی است. حوله‌ی استخری زرین ساپ در ابعاد استاندارد تمام ویژگی‌های موردنظر ما را دارا است. طرحی که برای این حوله در نظر گرفته شده است بسیار زیبا بوده و قطعا با دیدن تصمیم خود را برای داشتنش نهایی می‌کنید.

 

حوله استخری نانو

حوله استخری نانو

بافت حوله از جنس الیاف طبیعی پنبه است که از‌جمله ویژگی‌های آن، باید به جذب بالای رطوبت و آب اشاره کنیم.این مدل در رنگ‌بندی بسیار متنوع تولید شده   تا با توجه به سلیقه‌ی خود یا افراد خانواده، بهترین‌ها را انتخاب کنید.طراحی ساده، رنگ ثابت، لطافت و نرمی و طول عمر مطلوب با توجه به تراکم بافت بالای آن  از دیگر ویژگی های حوله استخری زرین ساپ  هستند که آن را به محصولی منحصربه‌فرد تبدیل کرده‌ است.

 

 

حوله استخری بزرگ

حوله استخری بزرگ

حوله های استخری معمولا سایز های بزرگی دارند تا بتوانند در استخر ها نواحی مختلف بدن را بپوشانند. جنس حوله های استخری باید بسیار نرم و لطیف بوده و با پوست افراد سازگاری بالایی داشته باشند. علاوه بر آن قدرت جذب بالای آب از دیگر ویژگی های یک حوله استخری خوب و با کیفیت می باشد. حوله هایی که از الیاف طبیعی و  پنبه ای تولید می شوند جنس مرغوبی دارند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین حوله های استخری بچه گانه، زنانه و مردانه در سایز های مختلف می توانید برند زرین ساپ را انتخاب کنید‌.

 

مدل حوله استخری زنانه

مدل حوله استخری زنانه

حوله ها از لوازم ضروری و شخصی هر فردی می باشند که کاربرد های بسیاری را در مواقع مختلف دارا می باشند. حوله های استخری یکی از مدل های حوله ها می باشند که انواع گوناگونی دارند. حوله های استخری زنانه در مدل های بسیار زیبا و جدید با رنگ ها و طرح های گوناگون تولید می شوند. کارخانه زرین ساپ انواع حوله های استخری را با تنوع بسیار تولید می کند و دست مشتریان را برای خرید باز می گذارد و محصولات خود را با توجه به نیاز مشتریان در طیف گسترده ای تولید می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما