فروش حوله هتلی با تنوع طرح و سایز

فروش حوله هتلی با طرح های سفارشی و کاربردی برای مصارف مختلف در انواع سایز و مدل به صورت تضمینی و مستقیم بدون دخالت واسطه از طریق این گروه تولیدی زرین ساپ صورت میگیرد.

فروش حوله هتلی با تنوع طرح و سایز

پخش عمده حوله هتلی در سراسر ایران

پخش عمده حوله هتلی مقاوم توسط زرین ساپ به بیشتر شهرها و استان ها صورت گرفته است. این محصول که به نوعی از ضروریات اصلی در تمامی امور زندگی می باشد باید از کیفیت عالی پشتیبانی نماید. گروه تولیدی زرین ساپ با به کار گماری کادر اجرائی فعال در بخش کنترل کیفی کارخانه توانسته است محصولات خود را با سطح کیفی بسیار بالا در سراسر کشور پخش کند.

پخش عمده حوله هتلی در سراسر ایران

قطب اصلی فروش حوله هتلی ارزان

قطب اصلی فروش حوله هتلی در خاورمیانه، همین سایت و فروشگاه اینترنتی است. فروش حوله هتلی در بسیاری از شهر ها تنها به شکل اینترنتی و با قیمت های بسیار ارزان و مناسبی صورت می گیرد. جهت خرید این محصول با ما تماس حاصل نمایید و یا با کانال های ارتباطی نظیر تلگرام (zarrinsap1@) و اینیستاگرام (zarrinsaptowel) و واتساپ محصول مورد نظر خود را انتخاب و پس از ثبت سفارش، جنس و حوله هتلی دلخواه خود را تحویل بگیرید.

قطب اصلی فروش حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ یکی از تولید کنندگان حوله هتلی ارزان و با کیفیت در شهر تبریز می باشد . این گروه تولیدی سعی در تهیه محصولاتی دارد که دارای  کیفیت مطلوب هستند و طبق استاندارد های روز تولید می شوند. به منظور بررسی این محصولات میتوانید به دفتر فروش در تبریز مراجعه حضوری نمایید و یا در صورت عدم مراجعه حضوری و مقدور نبودن این روش شما میتوانید تقاضای نمونه ای از محصولات را داشته باشید. ما آماده همکاری با تمامی ارگان ها،نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی و خریداران به صورت عمده و آنلاین می باشیم.جلب اطمینان شما هدف اصلی گروه تولیدی زرین ساپ میباشد.

حوله هتلی ارزان در تبریز

قیمت حوله های هتلی

این حوله ها یا با سفارش مشتری و یا با طرح های آماده به صورت انبوه و به تعداد مورد نیاز تولید می شوند به همین دلیل قیمت تمام شده آنها بسیار ارزانتر و مناسب تر از سایر محصولات است. حوله های هتلی حمامی در سایزهای 40* 80 و 140 *80 تولید می شوند که قیمت آن ها با توجه به وزن حوله و طراحی آن دارای نوسان می باشد.

خرید حوله های هتلی تنها در این سایت اینترنتی با قیمت های ارزان و باورنکردنی به فروش می رسد. طرح، رنگ، سایز و مدل خود را برای ما ارسال نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز و ثبت شدتان را تولید و توسط باربری برایتان به سراسر کشور ارسال نماییم. خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید های حضوری می باشد زیرا در خرید های اینترنتی بسیاری از هزینه های خرید کاهش می یابد و یا به اصطلاح محصولات به صورت عمده قیمت گذاری می شوند.

قیمت حوله های هتلی

فروش حوله هتلی

خریداران عزیز برای سفارش و تهیه این حوله ها میتوانند از طریق همین سایت به صورت مستقیم و با ضمانت کامل اقدام به خرید نمایند. بدیهی است خرید از طریق فروشگاه اینترنتی هم آسان تر و به صرفه تر است هم قدرت انتخاب را گسترش میدهد.دیری نپائید تا حوله های هتلی به یکی از محصولات پر فروش تبدیل گردد. این حوله ها یک محصول ایده آل برای هتل ها می باشد. چرا که با وجود این حوله دیگر نیازی نیست تا از شستشوی مکرر پشتیبانی کرد.جنس هر حوله هر چقدر که عالی باشد عمری دارد و با شستشوی مکرر و پی در پی این کیفیت از بین میرود و ظاهر نه چندان خوشایندی را سبب می شود.

فروش حوله هتلی

 

اهمیت استفاده حوله در هتل ها

استفاده از حوله های هتلی در عصر جدید به شدت گسترش یافته است. وجود حوله هتلی در هتل ها از ملزومات غیر قابل انکار می باشد که بهترین هتل ها، نوع درجه یک این محصولات را فراهم می کنند. علاوه بر این روند جدید تری که نیز اعلام می شود مبحث تبلیغات است، درج تبلیغات شما بر روی حوله های هتلی یکی از خدمات ارزنده و نفیس زرین ساپ است که در روز های اخیر بسیار محبوبیت یافته اند؛ همین امر سبب دیده شدن بیشتر هتل ها در بین دیگر هتل ها می شود. چاپ تبلیغات شما بر روی حوله های هتلی از کارآمد ترین نوع تبلیغات می باشد که شما را به این پروسه نیز دعوت می کنیم.

اهمیت استفاده حوله در هتل ها

انواع حوله های هتلی

حوله های هتلی به خاطر گسترده بودن نیز های مسافران در هتل در انواع بسیار مختلفی از جمله:
• تن پوش
• استخری
• بزرگسال و بچه گانه
• پالتویی
• حمامی
• روتختی
• دمپایی
• و…
تولید می شوند.

 

انواع حوله های هتلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما