فروش حوله دستی دخترانه مدل خرگوشی

حوله دستی دخترانه مدل خرگوشی به یکی از محبوب ترین انواع حوله دستی در بازار امروز این اجناس تبدیل شده است و طبیعتاً فروش آن نیز در حجم بسیار زیاد انجام می ‌شود. حوله دستی دخترانه در طرح و رنگ های جذاب و با استفاده از تصویر شخصیت های کارتونی که مورد علاقه دختران می باشند، تولید می شود تا علاوه بر ایجاد کیفیت مناسب برای ایشان از طرح و رنگ ایده ‌آلی نیز برخوردار گردد.

فروش حوله دستی دخترانه مدل خرگوشی

مشخصات حوله دستی دخترانه مدل خرگوشی

مشخصات حوله دستی دخترانه مدل خرگوشی پرفروشترین ابعاد حوله دستی دخترانه خرگوشی ۲۵ در ۵۵ سانتی متر می باشد. وزن آن نیز در حدود ۷۵ گرم است. جنس این حوله ها در نوع با کیفیت از نخ یا نخ پنبه است و چند طیف رنگی نیز دارد تا هر فرد بتواند دقیقاً متناسب با نوع سلیقه ای که دارد نسبت به تهیه این حوله ها اقدام کند.

نحوه بسته شدن این حوله ها با تعبیه شدن یک دکمه بر روی آن انجام‌ می شود.

این حوله ها در نوع با کیفیت، کاملاً یک تکه می باشند و صد البته از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند و قیمت در نظر گرفته شده برای آنها به نسبت کیفیتشان خیلی مناسب است.

برای خرید حوله دستی جدید، باید بر مشخصات این حوله ها به طور کامل اشراف داشته باشید تا بتوانید خرید خود را با کیفیت و سرعت مقبولی انجام دهید و رضایت شما به طور کامل جلب خواهد شد.

قیمت حوله دستی دخترانه جدید

قیمت حوله دستی دخترانه جدید قیمت حوله دستی دخترانه جدید با عنایت بر یک سری از عوامل از پیش تعیین شده مشخص می شود. کلیه این عوامل باید به طور دقیق توسط شرکت تولیدکننده مربوط به مورد نقد و بررسی قرار گیرد و در نهایت یک نرخ واحد برای این اجناس در نظر گرفته شود.

پس از اینکه یک مبلغ واحد برای انواع حوله دستی دخترانه در نظر گرفته شد، تمام خریداران با عنایت بر همین مبالغ نسبت به خرید خود اقدام خواهند کرد و رضایت ایشان نیز به طور کامل جذب خواهد شد.

همانطور که مستحضر هستید در تولید انواع حوله دستی دخترانه مواد اولیه خیلی زیاد و نیروی انسانی کثیری می‌ شود و این دو عامل اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت این اجناس هستند که و متغیر شدن آنها، متعاقباً قیمت حدید حوله دستی نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد می‌ شود که در وهله اول مشتریان از آخرین قیمت تعیین شده برای حوله دستی مطلع گردید و سپس برای خرید خود برنامه ریزی داشته باشید تا به این شکل، بهترین حوله دستی دخترانه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما