فروش حوله تن پوش ورساچه در تبریز

یکی از محصولات بسیار کاربردی برای رعایت بهداشت فردی حوله می باشد. حوله در انواع مختلف در بازار وجود دارد. حوله تن پوش ورساچه یکی از انواع مختلف این محصول است. فروش حوله تن پوش ورساچه در تبریز در حال حاضر انجام می‌شود. میزان آشنایی شما با این حوله چقدر است و آیا می دانید چگونه می توان با مرکز فروش این حوزه در تبریز ارتباط برقرار کرد؟

فروش حوله تن پوش ورساچه در تبریز

ویژگی مثبت حوله تن پوش ورساچه

ویژگی مثبت حوله تن پوش ورساچه

حوله از جمله لوازم شخصی می باشد که نقش بسیار مهمی در رعایت بهداشت فردی ایفا می کند. این محصول دارای انواع بسیار مختلفی است. حوله تن پوش یکی از انواع پرکاربرد این محصول می باشد که در دو نوع ساده و کلاه دار در بازار وجود دارد.

نوع ورساچه این حوله تن پوش از انواع این محصول است که به دلیل داشتن طرح ورساچه در حاشیه های آن از زیبایی خاصی برخوردار است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

این حوله علاوه بر زیبایی از الیاف طبیعی مانند پنبه ساخته شده است و به همین دلیل قابلیت جذب رطوبت آن بسیار بالا می باشد و به سرعت آب موجود بر روی سطح بدن بعد از استحمام را به خود جذب کرده و مانع از سرماخوردگی فرد می شود.

از ویژگی های مطلوب این طرح علاوه بر رنگ بندی و تنوع زیاد رنگ در آن ثبات رنگ می باشد. این حوله طی شستشوهای مکرر تغییر رنگ نداده و بنابراین دوام و ماندگاری بالایی دارد.

ضخامت متوسط این حوله از ویژگی‌های دیگر آن می‌باشد. این حوله دارای وزن سبک تا متوسط بوده بنابراین پوشیدن و گردش با آن در فضای خانه احساس راحتی به شخص می دهد.

عدم ایجاد حساسیت و خارش در پوست از دیگر ویژگی های مثبت این حوله است که نقش زیادی در سلامت پوست ایفا می کند و به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از مردم است. همچنین خاصیت ضد باکتری و میکروب این محصول هم از دیگر مشخصات این حوله است.

خرید حوله تن پوش ورساچه ارزان

خرید حوله تن پوش ورساچه ارزان

برای کسانی که در زمینه فروش انواع حوله دارای فروشگاه هستند و یا صادرات این کالای ایرانی به کشورهای همجوار را انجام می دهند حوله تن پوش ورساچه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و صادرات آنها باشد.

برای خرید حوله تن پوش ارزان ورساچه می توانید با مرکز فروش ما در تبریز تماس برقرار نمایید و پس از اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و در بسته بندی های زیبا به آدرس اعلام شده توسط شما در هر نقطه از ایران که در نظر دارید ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما