فروش حوله تبلیغاتی در انواع مختلف

فروش حوله تبلیغاتی در انواع مختلف، به شیوه های جدید نشان از پیشرفت کشور ایران در زمینه خرید و فروش محصولات دارد. بازارهای خرید و فروش ایرانی این روزها مطابق با روش های روز دنیا فعالیت دارند و هر ساله شرایط آسایش، راحتی و امنیت بیشتری در خرید برای مشتریان فراهم می شود.

سفارش و تولید حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

سخت ترین تصمیمی که شما باید بگیرید انتخاب نوع الیاف، طرح و لطافت حوله است، نوع الیاف و جنس حوله انتخابی شما نشان دهنده ارزش نام تجاری شماست، اگر دنبال مشتریان زیادی هستید و میخواهید حوله تبلیغاتی مرغوب سفارش دهید یک حوله ارزان قیمت شما را به هدفتان نخواهد رساند بلکه حوله های با الیاف مرغوب و طراحی جذاب که آرم لوگو شرکت شما در آن نقش بسته است این کار را به خوبی انجام خواهد داد.

مرکز خرید حوله تبلیغاتی

مرکز خرید حوله تبلیغاتی

شما میتوانید برای خرید انواع حوله ارزان از طریق سایت و یا کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام zarrinsap1و اینیستاگرام zarrinsaptowel و ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ و ارتباط با مدیر فروش اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از ثبت سفارش و تائید آن و پرداخت وجه فاکتور ارسالی در اسرع وقت محصول سفارشی خود را تحویل بگیرید . حوله های تبلیغاتی تولیدی زرین ساپ از جذب آب مناسبی برخوردار است.برای سفارش محصول خود همین الان با مدیریت فروش تماس حاصل فرمایید .

پخش عمده حوله تبلیغاتی

پخش عمده حوله تبلیغاتی

قیمت عمده حوله با توجه به طرح و رنگ و سایز آن متفاوت می باشد. امروزه با نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت تعیین شده ای از انواع مدل های حوله ارائه داد. گروه تولیدی زرین ساپ تمام تلاش خود را برای ارائه ارزانترین قیمت عمده حوله کرده و به دنبال رضایت مشتریان عزیز می باشد. عمده فروشی حوله درتبریز توسط کارخانه تولیدی زرین ساپ انجام می شود، اما آن مجموعه ای موفق به جذب مشتریان بیشتر است که حوله ارزان عمده عرضه کند و این گروه تولیدی این قابلیت را دارد تا حوله های تبلیغاتی را به صورت عمده در سراسر دنیا و ایران پخش نماید.

تولید انواع حوله تبلیغاتی

تولید انواع حوله تبلیغاتی

چندی است که تولید و خرید حوله های تبلیغاتی بازار داغی پیدا کرده است و برند های زیادی را به فعالیت در این قسمت سوق داده است. حوله های تبلیغاتی یکی از کارآمد ترین محصولات تبلیغاتی می باشد چرا که به شکل روزانه برای هر فردی با هر سنی کاربرد دارند و همین موضوع تاثیرگذاری تبلیغات را بالا می برد و دلیل اصلی تقاضای بالای حوله های تبلیغاتی می باشد.
انواع حوله تبلیغاتی تنوع بالایی دارند و دست مشتریان را در انتخاب باز خواهند گذاشت که این موضوع نیز به خودی خود در بالا رفتن میزان تقاضا و فروش تاثیر بسزایی دارد.

 

فروش حوله تبلیغاتی در بازار ایران

فروش حوله تبلیغاتی در بازار ایران

بازار فروش حوله تبلیغاتی زرین ساپ مربوط به شهر و یا منطقه خاصی نمی شود بلکه در سراسر ایران به شکل گسترده فعالیت دارد و مشتریان از طریق سایت های معتبر در هر کجا که باشند می توانند سفارش خود را با بهترین شرایط قیمتی به ثبت برسانند و خریدی آسان و سریع را تجربه کنند.

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

بازار برند های ایرانی در صنعت تولید و فروش حوله تبلیغاتی این روزها بسیار داغ و رقابتی است و تمامی برند ها در تلاش اند تا از رقبای خود پیشی گرفته و توجه مشتریان را به خود جلب کنند. یکی از معتبر ترین برند های ایرانی که سابقه طولانی در این زمینه دارد برند زرین ساپ می باشد که سالیان زیادی است که در این حیطه فعالیت دارد و جای خود را در سبد خرید مردم باز کرده است.
انواع حوله حمامی، حوله دستی، حوله تبلیغاتی، حوله هتلی،حوله ورزشی و … در زرین ساپ تولید شده و با بهترین کیفیت و قیمت در بازارهای فروش عرضه می شود.

چاپ تبلیغات روی حوله

چاپ تبلیغات روی حوله

  • برای اینکه لوگو روی حوله نشانده یا به اصطلاح چاپ شود، چند روش وجود دارد. در یکی از روش ها لوگوی شما روی خاب حوله چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی حوله” می گویند.
  • در روش دیگر برند شما در بردر که قسمتی از انتهای حوله است که به صورت پارچه ای بافته شده است(Border)، چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی بردر” گفته می شود.
  • در روش سوم هر دونوع چاپ یعنی هم بافت روی حوله و هم بافت روی بردر انجام می شود.
  • در روشی دیگر برند شما روی حوله چاپ سیلک می شود و به صورت گلدوزی انجام می شود. در این روش معمولا حوله باید سفید باشد. بنابراین اگر میخواهید تنوع رنگ در حوله ها داشته باشید، روش های قبلی توصیه می شود.

این چهار روش مختلف است که بنا به سلیقه مشتری برای چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما