فروش حوله تبلیغاتی با سفارش تولید و بافت آرم

فروش حوله تبلیغاتی با بافت آرم در شرکت زرین ساپ انجام می گیرد. این شرکت با قبول سفارش تولید و عرضه مستقیم انواع حوله تبلیغاتی در طرح و رنگ مختلف، سعی دارد تا پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود باشد.
مصرف حوله های تبلیغاتی این روزها در بازار ایران و حتی جهان بسیار رشد پیدا کرده است. این حوله ها از هر مدلی هستند و استفاده از مدلهای مختلف آنها رایج می باشد. در واقع هدف از استفاده حوله های تبلیغاتی، برای امر تبلیغات و معرفی می باشد و انتخاب مدل حوله، آنقدر در اولویت نیست. البته هر خریداری به نسبت سرمایه اش، نهایتا باید یکی از مدلها را انتخاب کند؛ لکن اولویت اصلی آنها، امکان تبلیغ با استفاده از حوله است و انتخاب مدل را اکثرا با پیشنهاد تولیدکنندگان انجام می دهد.

فروش حوله تبلیغاتی با بافت آرم

آمار فروش حوله تبلیغاتی را بایستی با کمک گرفتن از شرکتهای تولیدکننده بررسی کنیم. از این رو شرکت زرین ساپ به دادمان می رسد. طبق بررسی هایی که روی محصولات این شرکت و فروش آن در سالهای گذشته داشتیم، میزان عرضه حوله های تبلیغاتی در بازار ایران بسیار قوی تر از قبل شده و در دو سال اخیر، کار به صادرات نیز کشیده است. به گفته مسئولین فروش شرکت، بازار داخل بسیار جا برای فعالیت دارد و خیلی می توان روی پوشش آن حساب باز کرد. از طرفی گرایش کشورهای خارجی به خرید از ایران نیز توانسته در معرفی محصولات ایرانی به سایر کشورها موثر واقع شود و فروش خوبی را از آن بازار ایران نماید.

فروش حوله تبلیغاتی

صادرات حوله تبلیغاتی

صحبت از صادرات شد؛ پس چه بهتر بود که در این خصوص نیز با شرکت زرین ساپ صحبتی داشته باشیم. آمار صادرات شرکت در مقایسه با فروش داخلی متعدد نبود؛ اما از لحاظ مبالغ تراکنش قابل مقایسه نیستند. بعنوان مثال یک معامله صادرات شرکت با کشوری مثل کویت، مبلغی به اندازه مبلغ هفت الی ده فروش داخلی را در بر داشت که در واقع با این تعداد فروش داخلی برابری می کند. پس علیرغم اینکه از لحاظ کمّیت تراکنش چندان زیاد نبوده؛ اما حجم تراکنش به حدی بالاست که تعداد تراکنش ها آنقدر به چشم نمی آید.

فروش حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی در ایران

همه اینها را گفتیم تا به این صحبت برسیم که تولید حوله های تبلیغاتی در کشور ما بسیار رشد چشمگیری داشته است. تولیدکنندگان داخلی برای اینکه بتوانند جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش قرار دهند، به سراغ شرکتهای تبلیغاتی رفته اند تا بتوانند حجم معاملات را بالاتر ببرند. البته عرضه محصولات با برند شرکتی در بازار هدف نیز در اولویت می باشد؛ لکن امروزه خریداران عمده به دنبال محصولاتی هستند تا با نام خودشان وارد بازار شود یا به دست مصرف کننده برسد. پس تولیدکنندگان می توانند در همکاری با این خریداران، بسیار قدرتمندتر از قبل کار کنند؛ کما اینکه این اتفاق نیز دارد می افتد و رفته رفته شاهد حضور محصولات ایرانی حتی در بازارهای صادراتی نیز هستیم.

فروش حوله تبلیغاتی

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما