فروش حوله استخری تن پوش ترکیه ای

اگر از ورزشکاران فعال در رشته های آبی هستید یا به صورت دائم به استخر و جکوزی می روید، بدون شک باید یک حوله تن پوش مناسب و کاربردی را نیز همیشه به همراه داشته باشید. در بازار انواع حوله استخری تن پوش ترکیه ای با برندهای معتبر توزیع و به فروش می رسند. چالش اصلی خریداران آشنایی با مشخصات بهترین نوع حوله استخری است که در ادامه قصد معرفی آنها را داریم.

فروش حوله استخری تن پوش ترکیه ای

مشخصات حوله استخری تن پوش ترکیه ای

مشخصات حوله استخری تن پوش ترکیه ای یک حوله خوب با توجه به نوع کاربرد و شرایط نگهداری آن، تعداد دفعات شستشو در ماه و جنس آن می تواند بین 5 تا 10 سال عمر مفید و کارآیی مناسب داشته باشد. البته با توجه به رعایت اصول بهداشتی و تماس مستقم حوله با پوست بدن، کارشناسان توصیه می کنند به طور سالیانه اقدام به تعویض و خرید حوله جدید کنید. همانطور که می دانید حوله ها از نظر کارآیی به مدل های دستی، حوله صورت، حوله حمام و استخری و … دسته بندی می شوند.
حوله استخری تن پوش از نظر شکل ظاهری و اندازه در مدل های بچه گانه، مردانه و زنانه تولید می شوند که هر کدام از نظر جنس، تنوع و رنگبندی متنوعی دارند. امروزه در بازار علاوه بر عرضه برندهای ایرانی، شاهد فروش انواع حوله استخری تن پوش ترکیه ای نیز هستیم. با توجه به کیفیت این محصولات معمولاً با استقبال خوبی نیز از سوی مشتریان روبرو شده اند.

برای آشنایی بیشتر باید گفت که برخی از مشخصات انواع حوله استخری مرغوب و شیک عبارتند از:

  • وزن حوله: حوله استخری باید سبک بوده و در عین حال قابلیت جذب آب بالایی داشته باشد.
  • جنس حوله: حوله خوب و استاندارد باید از الیاف ارگانیک مانند پنبه تولید شده باشد و به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت پوستی نشود.
  • سایز و اندازه حوله: حوله های تن پوش استخری معمولاً از نظر اندازه سه ربع بوده و تا زیر زانو را پوشش می دهند و در سایزهای مختلف تولید می شوند.

تولیدی بزرگ انواع حوله استخری تن پوش

تولیدی بزرگ انواع حوله استخری تن پوش اگر قصد خرید حوله های تن پوش ترکیه ای را دارید حتماً به تگ های چسبانده شدن روی حوله دقت کنید. در این تگ ها اطلاعاتی نظیر جنس حوله، وزن، نحوه شستشو و برند شرکت تولیدی درج شده است. نکته مهم اینکه برای داشتن بهترین نوع حوله همواره معیار کیفیت و جنس را بر فاکتور قیمت ترجیح دهید. برای این منظور نمایندگی های معتبر و شرکت های پخش تولیدی حوله استخری بهترین انتخاب خواهند بود.
شرکت های تولیدی ترکیه ای و برندهای سرشناس معمولاً از طریق نمایندگان فروش آنلاین و فروشگاه های معتبر اقدام به عرضه و فروش انواع حوله تن پوش استخری و دیگر مدل های تولیدی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما