فروشندگان حوله دستی مخمل ژاکارد

بعد از شستن دست و صورت باید از حوله نرم و بهداشتی استفاده شود تا به پوست هیچ گونه آسیبی وارد نگردد. حوله دستی با جنس مخمل یکی از حوله های مناسب و با کیفیت می باشد که با داشتن ویژگی های مثبت توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. فروشندگان حوله دستی مخمل ژاکارد مشتری را در انتخاب و خرید حوله ای مرغوب راهنمایی می کنند و این محصول را به صورت عمده و یا جزیی به فروش می رسانند.

فروشندگان حوله دستی مخمل ژاکارد

مشخصات حوله دستی مخمل ژاکارد

مشخصات حوله دستی مخمل ژاکارد مشخصات حوله دستی مخمل ژاکارد چیست؟

  • این حوله به دلیل داشتن بافت محکم با تراکم بالا از دوام و ماندگاری مطلوبی برخوردار می باشد.
  • در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود.
  • دارای رنگ بندی متنوع و جذابی است.
  • از بهترین الیاف طبیعی در نهیه آن اسفاده شده است و ضد آلرژی می باشد.
  • در اثر شستشو هیچ گونه تغییری در رنگ و کیفیت آن حاصل نمی شود.
  • قدرت جذب آب بالایی دارد و معمولا به صورت دورو دوخته می شود.

برای انتخاب حوله دستی کوچک با کیفیت باید به لطافت الیاف، طرح و رنگ بندی آن توجه کرد. حوله با جنس های متنوع کتان، مخمل و پنبه ای و … تهیه می شود که هر یک از این الیاف از کیفیت و ویژگی خاصی برخوردار می باشند و برای دوام بهتر حوله باید از مواد شوینده ملایم استفاده شود تا ماندگاری حوله بیشتر گردد.
حوله های دستی در ابعاد کوچک و متوسط طراحی و تولید می شوند و با وجود تنوع بالا در جنس و رنگ مشتری با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند کالای مورد نظر را انتخاب و خریداری کند.

خرید ویژه حوله دستی رنگی سایز کوچک

خرید ویژه حوله دستی رنگی سایز کوچک خرید حوله دستی رنگی سایز کوچک با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط همین شرکت امکان پذیر می باشد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید تا از راهنمایی آنها برای خرید بهتر بهره مند شده و بتوانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه کالای خود را خریداری کنید. در این مرکز بعد از ثبت سفازش، کالا به نشانی شما ارسال خواهد شد و از اتلاف وقت و انرژی پیشگیری می شود.

در حال حاضر شرکت های تولیدی متعددی در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید انواع حوله دستی با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های مدرن در حال فعالیت می باشند و سعی می کنند تا با بهره وری از افراد مجرب و رعایت استاندارد های لازم محصولی با کیفیت عالی را به دست مصرف کننده برسانند و فروش خوبی از محصولات خود داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما