فروشنده حوله تبلیغاتی زیبا ارزان

حوله تبلیغاتی زیبا یکی از بهترین روش های معرفی برند به شمار می رود. از این محصول می توان در هتل ها، رستوران ها، ورزشگاه ها، استخرها و … استفاده نمود و با کمترین هزینه تبلیغاتی، بهترین نتیجه را دریافت کرد.

چاپ آرم و لوگوهای مختلف در رنگها و اندازه های متنوع بر روی این محصول، به راحتی امکان پذیر است. فروشنده حوله تبلیغاتی زیبا و ارزان قیمت، محصولاتی با کیفیت ارائه می کند.  

فروشنده حوله تبلیغاتی زیبا ارزان

عوامل مؤثر بر قیمت گذاری حوله تبلیغاتی

عوامل مؤثر بر قیمت گذاری حوله تبلیغاتی در این بخش به عوامل مؤثر بر قیمت گذاری حوله تبلیغاتی خواهیم پرداخت. این نوع حوله ها از محصولات پر مصرف می باشند، به همین دلیل ابزاری مناسب برای تبلیغات به حساب می آیند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  1. سایز حوله یکی از عوامل مهم به شمار می رود و طبیعتا هر چه سایز محصول بزرگتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. در هر حال حتی حوله های بسیار کوچک نیز یکی از وسیله های مناسب برای تبلیغات است.
  2. نوع کاربرد و مکان هایی که محصول مورد استفاده قرار می گیرد، هم بسیار اهمیت دارد. برخی از حوله ها دستی و برخی دیگر استخری، تن پوش یا باشگاهی هستند و یا در سالن های ماساژ مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به عنوان یک هدیه، در اختیار افراد مختلف قرار بگیرند. به طور معمول حوله های دستی در تعمیرگاه ها، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، رستوران ها و … استفاده می شوند و بهترین وسیله تبلیغاتی محسوب می شوند. انواع حوله های تن پوش به عنوان یک محصول تجملاتی، محل مناسبی برای تبلیغات هستند.
  3. جنس کالا یکی از فاکتورهای اصلی قیمت گذاری است و هر چه کالا از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت، زیرا حوله های نرم و مقاوم طرفداران بیشتری دارند. 
  4. نوع چاپ تبلیغ و طرح آن هم، بر روی قیمت محصول تاثیر گذار است. به طور کلی چهار نوع چاپ لوگو بر روی محصول وجود دارد. یکی از روش ها بوردر نام دارد که لوگو بر روی بافت بوردر چاپ می شود. روش دومی چاپ بر روی بافت کالا است. روش سوم استفاده از بخش های بافت و بوردر حوله است و روش چهارم چاپ سیلک است که لوگو بر روی محصول گلدوزی می گردد.
  5. نحو دوخت یا بافت حوله به روی قیمت آن موثر است. 

خرید ارزان قیمت حوله تبلیغاتی زیبا

خرید ارزان قیمت حوله تبلیغاتی زیبا با خرید حوله تبلیغاتی به صورت عمده، هزینه تهیه محصول کاهش خواهد یافت. 

قیمت حوله تبلیغاتی به عوامل مختلفی از جمله سایز محصول، کیفیت، تنوع رنگ، طرح و … بستگی دارد. حوله تبلیغاتی زیبا را در قیمت های ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما