عرضه کننده حوله تن پوش گلدوزی سایز بزرگ

صنعت نساجی دارای تولیدات مختلفی می باشد که شامل انواع و اقسام محصولات مختلف می باشد که هر کدام از تنوع بالایی برخوردار هستند، حوله تن پوش یکی از تولیدات این صنعت می‌ باشد.

عرضه‌کننده حوله تن پوش گلدوزی سایز بزرگ با عرضه این محصول در سایز های مختلف و به رنگ ‌های متنوع و جذاب و طرح ‌های گلدوزی شده بی‌نظیر آن را در اختیار علاقمندان به این نمونه حوله و سایر فروشنده های عمده و خرده فروش قرار میدهد.

عرضه کننده حوله تن پوش گلدوزی سایز بزرگ

سایزبندی انواع حوله تن پوش گلدوزی

سایزبندی انواع حوله تن پوش گلدوزی لذت دوش آب گرم با داشتن حوله تن پوش گلدوزی شده کامل می شود، این نمونه حوله که از ویژگی های منحصر به فردی برخورد است دارای تنوع بالایی می باشد و با پوشش سلیقه های مختلف توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. 

سایز بندی این حوله ها یکی از ملاک های مهم در تولید آن می باشد و در سایز های مختلفی تولید می شود، حوله های تن پوش سایز های مختلف از قبیل، سایز کودک، نوجوان، جوان، سایز کوچک، متوسط و سایز بزرگ را شامل می شود و همه گروه های سنی و همه افراد با سایز های مختلف امکان استفاده از این نوع حوله را دارا می باشند. 

حوله های تن پوش گلدوزی شده در هر سایزی که باشند از آبگیری بالایی برخوردار بوده و با دارا بودن تراکم بالا در پرز و الیاف به خشک شدن و گرفتن آب بدن بعد از استحمام کمک زیادی می کند. 

در تولید حوله تن پوش در سایز های کوچک تا بزرگ از الیاف های مختلفی مانند پنبه، پلی استر، میکروفیبر، پشم، بامبو و غیره استفاده شده است که هرکدام از جذب آب بالایی برخوردار هستند. 

علاوه بر اینکه این محصول دارای سایز های گوناگونی می باشد دارای مدل های مختلفی از جمله با کلاه و یا بدون کلاه نیز می باشند، توصیه می شود برای خرید این محصول حتما نوع کلاهدار آن را انتخاب نمایید تا علاوه بر جذب رطوبت بدن بتوانید به راحتی نم و رطوبت موهای سر را نیز گرفته و روند خشک شدن موی سر سریعتر شده و به پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سردرد و سرماخوردگی کمک کند. 

فروشگاه بهترین حوله تن پوش پنبه ای

فروشگاه بهترین حوله تن پوش پنبه ای یکی از مهمترین الیافی که در تولید حوله تن پوش به کار برده می شود الیاف پنبه‌ می باشد که از قدرت جذب آب بالایی برخوردار بوده و ضد حساسیت می باشد و مانع ایجاد حساسیت ها و بیماری های پوستی می شود. 

فروشگاه حوله تن پوش پنبه ای این محصول را با بهترین کیفیت و تنوع رنگی بالا و با ارائه طرح و مدل های مختلف عرضه کرده‌ و در اختیار مشتریان این نمونه حوله ها قرار می دهد. 

برای خرید حوله پنبه ای با سایز های مورد نظر و همچنین کیفیت بالا می توانید با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما