عرضه حوله دستی گلدار سفید صورتی

حوله دستی در انواع طرح دار و ساده وجود دارد. یکی از زیباترین مدل های آن حوله گلدوزی می باشد که در رنگ بندی شیک و جذاب تولید و ارائه می شود و با توجه به کیفیت بالا و طراحی بی نظیر مشتریان زیادی دارد. عرضه حوله دستی گلدار سفید صورتی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط همین سایت انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

عرضه حوله دستی گلدار سفید صورتی

بررسی کیفیت حوله دستی گلدار

بررسی کیفیت حوله دستی گلدار حوله دستی زیبای گلدار علاوه بر طراحی بی نظیر و رنگ بندی جذاب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول با استفاده از الیاف پنبه ای و یا کتانی تهیه می شود که بسیار نرم و لطیف بوده و برای پوست نیز حساسیتی ایجاد نمی کند. 

این حوله در ابعاد متنوع کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تهیه می شود و با وجود تنوع بالا در سایز و رنگ مشتری بر حسب نیاز و سلیقه خود می تواند آن را انتخاب و خریداری کند. این حوله ها در برابر شستشو نیز مقاوم بوده و کیفیت و رنگ خود را از دست نمی دهند.
حوله های گلدار نسبت به مدل های ساده قیمت بالاتری دارند، چرا که با اسفاده از هنر زیبای گلدوزی بر روی آن گل های بسیار شیک و جذابی کار شده است همچنین این حوله ها قدرت جذب آب بسیار بالایی دارند و به صورت دورویه دوخته می شوند که هر دو رو پرز دار بوده و باعث جذب بیشتر آب می شود و دست و صورت را به خوبی خشک می کند.

خرید حوله دستی سفید صورتی زیبا

خرید حوله دستی سفید صورتی زیبا این روزها بازار خرید حوله دستی سفید صورتی زیبا بسیار پر رونق می باشد. این محصول به علت داشتن رنگی جذاب و ابعادی مناسب فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و اغلب مشتریان آن را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می کند.

در کشور ما کارخانه های نساجی متعددی در شهرهایی نظیر اصفهان، یزد و تبریز وجود دارند که در زمینه تولید انواع حوله در طرح و رنگ های متنوع در حال فعالیت هستند و در این کارخانه ها با استفاده از بهترین متریال و به وسیله تکنولوژی روز دنیا این محصول تهیه و ارائه می گردد.
بسیاری از برندهای تولیدی معتبر حوله توانسته اند، علاوه بر ارائه انواع این محصول در داخل کشور آن را به کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان و … صادر کنند و با توجه به کیفیت درجه یک در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما