سفارش ست حوله دستی بزرگ و کوچک

ست حوله دستی در رنگ های مختلف و گوناگونی قابل خریداری و سفارش است. این حوله در سایزهای مختلفی به بازار عرضه می گردد. سفارش ست حوله بزرگ و کوچک دستی در سایت ما امکان پذیر است و برای خرید این محصول می توانید رنگ ها و مدل های مختلف آن را در سایت مشاهده نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. 

سفارش ست حوله دستی بزرگ و کوچک

سایز بندی ست حوله دستی زیبا

سایز بندی ست حوله دستی زیبا حوله دستی در سایزهای مختلفی وارد بازار می شود که برخی از آن ها کوچک تر و برخی بزرگتر هستند. حوله ها با توجه به شرکت تولید کننده و برندهای مختلفی که دارند در سایزهای گوناگونی تولید می شوند، اما از جمله سایزهای مختلف این محصول می توان به اندازه ۳۰ در ۳۰، ۳۰ در ۵۰، ۵۰ در ۶۰ و … اشاره نمود که از این میان سایز ۳۰ در ۵۰ طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می دهد. 

انتخاب سایز حوله دستی بیشتر با توجه به سلیقه انجام می پذیرد، اما حوله هایی که سایز کوچک تری دارند، به عنوان حوله شخصی هر فرد انتخاب می شوند و حوله های بزرگتر معمولا برای مکان هایی مانند دستشویی مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر حالت تزیینی دارند. 

قیمت انواع حوله دستی در تهران

قیمت انواع حوله دستی در تهران انواع حوله دستی قیمت های بسیار متنوعی دارند، دلیل این تنوع در قیمت را می توان موارد زیر دانست: 

  • برند حوله: برخی از برندها و کارخانه ها، به دلیل شهرت بیشتر در بین مردم و داشتن طرفداران فراوان قیمت های بالاتری را برای محصول خود در نظر می گیرند، در حالی که اگر از شرکت های نوپا این محصول را خریداری نمایید، قیمت آن برای شما کمتر در می آید. 
  • کیفیت حوله دستی: یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت حوله دستی، کیفیت آن است. کیفیت حوله دستی به عوامل مختلفی بستگی دارد، برای مثال هرچه پرزهای روی حوله بلندتر و بزرگتر باشند، کیفیت حوله بالاتر می رود، اما این پرزهای بلند نباید روی وزن حوله تاثیری داشته باشند و حوله در عین داشتن پرزهای بلند باید کاملا سبک باشد. از جمله جنس های درجه یک حوله می توان به جنس بامبو اشاره نمود. 
  • اندازه حوله: بدیهی است که در تولید حوله با سایز بزرگتر از مواد اولیه بیشتری استفاده شده است و باعث بالاتر رفتن قیمت این محصول می شود. هر چه سایز حوله بزرگتر باشد، قیمت آن بالاتر است. 
  • مکان خرید: اگر حوله را از مکان های معتبر خریداری نمایید، هم می توانید نسبت به قیمت و هم کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. همچنین خرید مستقیم از فروشنده و حذف واسطه ها باعث پایین تر آمدن قیمت این محصول می شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما