خرید حوله دستی عمده به قیمت کارخانه

پاکیزگی فردی در گرو رعایت هرچه بیشتر بهداشت بوده که البته رعایت بهداشت خود وابسته به چیزهای دیگری ست، برای مثال می توان حوله را نام برد که نقش مهمی را در این زمینه داشته و خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که حوله دستی یکی از آنهاست. حالا امکان خرید حوله دستی عمده به راحتی فراهم آمده و می توانید این محصول را با بهترین جنس، کیفیت و حتی به قیمت کارخانه سفارش دهید.

 

خرید حوله دستی

خرید حوله دستی

اگر جزو مشتریانی هستید که پس از بررسی های مختلف نسبت به خرید از یک مجموعه منصف اقدام می نمایید ما به شما توصیه می کنیم که تجربه خرید از مجموعه زرین ساپ را امتحان نمایید . آسان ترین شیوه برای خرید حوله دستی به صورت عمده در نظر گرفته شده است . شیوه ای اینترنتی که امروزه برای عموم مردم آشنا است و پایه ثابت انتخاب های آنها برای خرید می باشد . در حین خرید و پس از خرید از مجموعه زرین ساپ می توانید از بهترین خدمات بهره گیرید .

 

قیمت حوله دستی به صورت عمده

تولیدی انواع حوله

ثبت سفارشات مشتریان به صورت متعدد در مجموعه  زرین ساپ ثابت کننده این موضوع است که تا چه حد این مجموعه تولید کننده منافع مشتریان خود را در حین فروش تولیدات لحاظ می نماید . قیمت حوله دستی عمده ارزان ترین قیمت موجود در بازار می باشد . ممکن است از مشاهده نکردن قیمت های حوله دستی و سایر انواع حوله ها در مجموعه زرین ساپ تعجب نمایید اما لازم به ذکر است که به صورت اینترنتی و از طریق ارتباط مستقیم می توانید نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید .

 

 

 

تولید حوله دستی

خرید انواع حوله از کارخانه

شیوه تولید در کارخانجات مجموعه زرین ساپ متفاوت می باشد . بخشی از امکانات در این مجموعه به تولید بهترین نوع حوله دستی اختصاص داده می شوند . دانشی که مجموعه زرین ساپ در زمان تولید حوله دستی از آن بهره می گیرد کاملا مطابق با دانش روز دنیا می باشد . البته در حین ارتباط مستقیم و تماس تلفنی با مدیر فروش مجموعه زرین ساپ و پشتیبانان می توانید اطلاعاتی جزئی در مورد نحوه تولید و بسته بندی به دست آورید .

 

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی

معمولا ایده تبلیغاتی بر روی انواع حوله ها قابل اجرا است . اما بنا به دلایلی حوله دستی تبلیغاتی بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و به صورت عمده ثبت سفارش می شود . حوله دستی به دلیل ابعاد کوچک تری که دارد از قیمت ارزان تری برخوردار است و به همین دلیل توسط بسیاری از سازمان ها و ارگان ها سفارش داده می شود . اغلب هتلداران نیز نسبت به سفارش حوله دستی تبلیغاتی اقدام می نمایند .

 

 

حوله دستی رنگی

حوله دستی رنگی

 

الیاف رنگی به کار رفته در تولید حوله ها بیشترین طرفدار را دارند . حوله دستی رنگی زیبا ترین و جالب توجه ترین محصولی می باشد که می توان آن را به صورت عمده سفارش داد . قیمت حوله دستی رنگی مجموعه زرین ساپ ارزان تر از سایر مجموعه هایی می باشد که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند پس نسبت به سفارش حوله دستی رنگی برند زرین ساپ اقدام نمایید .

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش حوله دستی عمده در نمایندگی ها

فروش حوله دستی عمده در نمایندگی ها

انواع حوله های دستی در مقابل حوله های دیگر مانند حوله پالتویی یا حوله حمام قرار گرفته و سایز و اندازه کوچک تری را نسبت به آنها دارا هستند.
این حوله ها برای مصارف روزانه به کار آمده و روی سطوح مشخصی از بدن مانند دست یا صورت و یا سطوح دیگری که آب آن را فراگرفته باشد، مورد استفاده قرار گرفته و با جذب هر میزان آب، سطوح مختلف را به خوبی پاک و خشک خواهند کرد.

حالا اهمیت و کاربرد بالای حوله باعث شده تا روز به روز بر میزان سفارشات خرید این محصول اضافه شده و از این شاهد فروش حوله دستی در مراکز مختلف از جمله نمایندگی حوله که مجموعه پیش رو نیز یکی از نمایندگی های فعال آن محسوب می شود، هستیم.
حالا با اقدام از این طریق، شما خریداران محترم می توانید شانس دستیابی به این حوله های کاربردی را داشته باشید:

  • انواع حوله دستی در تنوعی از مدل مانند: حوله دستی فانتزی و عروسکی، حوله دستی طرح دار، حوله دستی رنگی و حوله دستی ساده
  • حوله های دستی برخوردار از ثبات بالای کیفیتی و ظاهری
  • حوله های دستی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ

آشنایی با رنگبندی حوله دستی

آشنایی با رنگبندی حوله دستی

حوله دستی شاید به ظاهر چندان به چشم نیاید، اما در واقع یکی از کاربردی ترین وسایلی است که در همه جای خانه، از آشپزخانه گرفته تا سرویس بهداشتی از آن استفاده می شود، این حوله بعد از شستن دست ها به یاری شان آمده و هرچه رطوبت و آب در دست جمع شده را به خود جذب خواهد کرد و در نتیجه امکان برخورداری از دست خشک و تمیز را میسر فراهم می سازد.

اما موضوع دیگری که در رابطه با این حوله ها به آن خواهیم پرداخت، آشنایی با رنگبندی حوله های دستی است، یعنی می خواهیم سازندگان این محصول کاربردی، چه رنگ‌هایی را برای آن در نظر گرفته و در این حوله اعمال نموده اند؟
در جواب می توان گفت به طور کلی دو طیف رنگی در انواع حوله های دستی مشاهده می شود که در هر دسته نیز تعدادی رنگ های مشخص جای گرفته اند و بر همین حسب می توان از موارد زیر نام برد:

  1. حوله های دستی با طیف رنگی روشن و شاد: انواع حوله های صورتی، گلبهی، قرمز، آبی، نارنجی، سفید، کرم، سرخابی، بنفش، زرد و … در این دسته جای گرفته اند.
  2. حوله های دستی با طیف رنگی تیره: انواع حوله های دارای رنگ قهوه ای، طوسی، مشکی، آبی کاربنی و … نیز به این دسته تعلق دارند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما