خرید حوله تبلیغاتی با کیفیت

چاپ بر روی انواع حوله ها و نشاندن لوگوی شرکت بر روی آن، حوله تبلیغاتی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.از آنجایی که مجموعه زرین ساپ در زمینه تولید و فروش و صادرات انواع حوله فعال می باشد تولید و تهیه انواع حوله های تبلیغاتی یکی از امورات تولید مداوم و مستمر می باشد که زرین ساپ جزو برنامه های کاری دائمی خود قرار داده است.

در حال حاضر مدل های با کیفیتی از این محصول وجود دارد و افرادی که به این نوع حوله نیازمندند، می توانند بهترین نوع از حوله را خریداری نمایند. اما برای تهیه زیباترین و باکیفیت ترین آن می توانیم به مجموعه زرین ساپ مراجعه نماییم.

 

 

مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان قیمت

مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان قیمت

 

امروزه و با توجه به اهمیت تبلیغات، مراکز بسیاری به فروش حوله تبلیغاتی روی آورده اند و افراد می توانند نمونه ی مورد نظر خود را سفارش دهند.

اما با توجه به اینکه ما دارای انواع بسیاری از حوله های اینچنینی هستیم، قیمت حوله تبلیغاتی هم متفاوت است و هر ارگانی می تواند بسته به توان مالی خود، یکی از این مدل ها را سفارش دهد.

 

قیمت حوله های تبلیغاتی

قیمت حوله های تبلیغاتی

یکی از عواملی که توجه مشتریان متعددی را نسبت به مجموعه تولید کننده زرین ساپ و نحوه عملکرد این مجموعه معطوف نموده است قیمت های ارزان این مجموعه می باشد . بدون استثنا تمام تولیدات در این مجموعه به قیمت کارخانه ای به فروش می رسند  و کمترین افزایش قیمتی در این محصولات مشاهده نمی شود . جهت اطمینان بیشتر از این موضوعات و دسترسی به اطلاعات بیشتر می توانید نسبت به استعلام به روز قیمت حوله های تبلیغاتی زرین ساپ اقدام نمایید .

 

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

شیوه های مدرن و به روزی در فرایند تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ به کار گرفته می شوند . این شیوه ها در فرایند تولید سریع تر موثر هستند .در واقع سفارشات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن در این مجموعه معتبر تولید می گردد .علاوه بر مراحل تولید دقیق و تکمیل شده ، شیوه بسته بندی و تحویل محصولات نیز در مجموعه تولید کننده زرین ساپ اصولی می باشد .بهترین تجربه را از خرید عمده حوله تبلیغاتی از مجموعه زرین ساپ خواهید داشت .

 

 

 

 

 

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

امروزه  نوسانات دائمی قیمت ها توانسته است تمام مشتریان را  به سوی خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان ایرانی سوق دهد .چون اغلب تولید کنندگان همچون زرین ساپ کمترین تغییرات را در قیمت محصولات اعمال می کنند و تنها تغییری که در قیمت محصولات مشاهده می شود به دلیل تفاوت قیمت های الیاف و متریال مورد استفاده برای تولید است .شرایط بازار در چنین نوساناتی مناسب برای خرید عمده نمی باشد و اولین موردی که برای سفارش  و خرید حوله تبلیغاتی به ذهن مشتریان می رسد خرید از مجموعه زرین ساپ می باشد .

 

حوله تبلیغاتی جدید

حوله تبلیغاتی جدید

محصولات قدیمی چندان خوشایند و قابل توجه برای مصرف کنندگان نیستند و در تمام محصولات باید به طرح های به روز و جدید توجه نشان داد . این موضوع در محصولی همچون حوله نیز مورد اهمیت است . حوله تبلیغاتی جدید که محصول ویژه مجموعه زرین ساپ است امروزه به صورت سراسری از اقصی نقاط کشور سفارش داده می شود . این محصول خوش قیمت و مناسب برای خرید عمده با تخفیفات ویژه ای نیز ارائه می گردد که مشتریان دائمی زرین ساپ از این خدمات ویژه برخوردارند .

 

 

 

 

 

 

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

بیشترین تنوع در محصولات برند زرین ساپ مشاهده می شود .حوله های تبلیغاتی که مورد نیاز ترین حوله  برای اکثر برند ها و شرکت ها و هتل های موجود در کشور می باشند به صورت متنوعی به تولید کنندگان سفارش داده می شوند . حوله های تبلیغاتی دستی استخری ورزشی و … عمده سفارشات مشتریان زرین ساپ هستند که تاثیر مثبت خرید این نوع از حوله ها در تمامی این مجموعه های معتبر مشاهده شده است .

 

آشنایی با کیفیت حوله

آشنایی با کیفیت حوله

گاهی لوگو روی حوله تبلیغاتی، در قسمتی از انتهای حوله به صورت پارچه ای صورت می گیرد، در این حالت  اصطلاحا آن را بردر (Border) یا بافت نرم می گویند.

در این نوع کار، لوگوی شما بر روی حوله بافته می شود که ما با سه نوع مدل بافت در این زمینه مواجه هستیم:

  1. بافت بر روی بردر
  2. بافت بر روی حوله
  3. بافت بر روی بردر و حوله

اما گاهی هم ما از روش گلدوزی بر روی حوله تبلیغاتی بهره می بریم.

در این روش بر روی حوله، طرح زده می شود و دیگر با محدودیت رنگ مواجه نخواهیم بود و معمولا در تعداد مختلف، سفارش، بسیار سریع آماده می‌ شود.

اگر طرح لوگوی گلدوزی شده بر روی حوله بزرگ باشد، در هنگام خشک کردن صورت، نخ‌ های قسمت گلدوزی شده از جا کنده می شوند و به صورت حس نامطلوبی می دهند، بنابراین در این روش سعی شده است که طرح کوچک زده شود.

اما در روش چاپ حوله تبلیغاتی، طرح مورد نظر بر روی حوله چاپ سیلک می ‌گردد. برای ارائه حوله تبلیغاتی چاپ شده، معمولا حوله باید سفید باشد.

حوله باشگاهی یا حوله ورزشی هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است که برای تولید آن باید آرم و لوگوی چاپ شده برجسته ‌باشد.

باشگاه ها معمولا در انواع مختلف این نوع از حوله ها را سفارش می دهند که از رایج ترین آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • حوله تن پوش
  • حوله استخری
  • حوله دستی

از طرفی هم نمونه های بسیار سبک و جدید حوله های تبلیغاتی بوجود آمده اند که با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به صورت آنتی باکتریال و نانو در حال تولید اند. این حوله به زودی بو نمی گیرد و جزء بهترین حوله ها به حساب می آید. از طرفی هم قدرت جذب بالایی دارد و از آن در حین ورزش و در باشگاه بسیار استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما