خرید انواع مدل های حوله عروس

فروش ست حوله عروس و داماد با قیمت کارخانه و بصورت عمده از طریق گروه تولیدی زرین ساپ انجام می پذیرد.حوله های عروس و داماد اغلب بصورت دوقلو داخل بسته های شیک قرار داده شده و در رنگ های متفاوت مطابق با سلایق افراد قرار داده می شوند.

فروش ست حوله عروس و داماد

فروش ست حوله عروس و داماد

یکی از اقلام مهم برای خرید عروسی حوله عروس داماد است. از آنجایی که انواع حوله عروس و داماد چه ست های حوله ای دو قلو و چه ست حوله تک در بسته بندی جعبه ای به مشتری عرضه می شود و امکان مشاهده و امتحان کردن تمام محتویات جعبه این نوع حوله ها وجود ندارد، در هنگام خرید باید دقت بیشتری به خرج داد.نوع رنگ استفاده شده در حوله عروس و داماد تاثیر بسیار زیادی بر قیمت و کیفیت حوله دارد. در مورد رنگ حوله بهتر است از فروشنده پرسیده شود که آیا رنگ حوله ثابت، نیمه ثابت و یا نامرغوب است. رنگهای نامرغوب در هر بار شستشو رنگ داده و هر بار از کیفیت رنگ حوله کاسته می شود و در اولین استفاده حتی بدن شخص نیز بعد از استفاده کمی رنگی میشود.

قیمت فروش ست حوله عروس و داماد

قیمت حوله عروس و داماد

قیمت حوله بیشتر نسبت به ضخامت و وزن حوله تعیین می شود. در مقایسه قیمت دو نوع مختلف حوله بهتر است در مورد وزن آنها نیز سوال شود. ممکن است تفاوت قیمت دو نوع مختلف ولی در ظاهر مشابه به دلیل تفاوت وزن آنها باشد و نه کیفیت دوخت، رنگ و یا حتی مارک حوله. حوله های سبک و سنگین هر کدام محاسن و معایب خود را دارند که بستگی به سلیقه مشتری دارد و لزوما حوله نازکتر به معنی بی کیفیت بودن حوله نیست.

تولید حوله عروس و داماد

تولید حوله عروس و داماد

اصطلاح دیگری که بر روی برچسب ست حوله عروس داماد می‌تواند به شما اطمینان دهد، که محصول با کیفیتی را خریداری می‌کنید، Combed and Ring Spun Cotton است. حوله با کیفیت معمولا از نخ شانه شده تهیه می‌شود. شانه شدن و یا اصطلاحا استفاده از نخ رینگ موجب می‌شود ناخالصی و پرز‌های پنبه گرفته شود و محصول نهایی به لحاظ لطافت، شفافیت و مقاومت از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

قیمت ست حوله عروس و داماد ایرانی

قیمت ست حوله عروس و داماد ایرانی

گفتنی است که فقط به دلیل زیبایی یک ست حوله، آن را خریداری نکنید! همانطور که گفتیم، در  هنگام فروش ست حوله عروس و داماد ایرانی باید به جنس حوله ها هم توجه کنید که جذب آب بالایی داشته باشند. همچنین بدن برخی از افراد ممکن است به برخی از الیاف ها حساسیت داشته باشد! معمولاً حوله ها از جنس پنبه یا الیاف بامبو ساخته می شوند. در هر صورت، این ها نکات مهمی هستند که در هنگام فروش عمده حوله ست می بایست به آنها توجه داشته باشید که این نکات بر روی قیمت ست حوله عروس و داماد ایرانی تاثیر میگذارد.

بهترین ست حوله عروس و داماد

بهترین ست حوله عروس و داماد

در نمونه های جدید از ست حوله عروس و داماد شاهد تحولات گسترده و زیبایی هستیم که این مسئله نوعروسان را توانسته به خوبی حل کند. در ست حوله جدید عروس و داماد این امکان وجود دارد که نقش پذیری آن بر اساس نیاز و خواسته افراد انجام گیرد؛ به بیان دیگر، میتوانید طرح دلخواه خود را به تولیدکننده بدهید تا حوله مورد پسندتان را در یک ست زیبا و ماندگار در کوتاهترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

شرایط شستشو و نگهداری حوله

شرایط شستشو و نگهداری حوله

  • برای جلوگیری از بیماری‌های پوستی احتمالی، بهتر است حوله به طور مرتب با دمای ۷۰ تا ۸۰ درجه یعنی با آب گرم که باعث از بین رفتن میکروب‌ها می‌شوند، شستشو شود.
  • به دلیل رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها در محیط‌های تاریک و مرطوب، توصیه می‌شود پس از هربار استفاده از حوله حمام، حوله را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید؛ و یا از خشک کن، شوفاژ، بخاری و یا اتو کردن برای خشک و ضدعفونی کردن حوله‌ها استفاده کنید.

ویژگی حوله عروس داماد

ویژگی حوله عروس داماد

حوله های عروس داماد در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند این حوله ها به صورت ست عرضه می شوند .حوله های عروس داماد کیفیت متفاوتی دارد غالبا کیفیت این نوع حوله از بهترین نوع جنس است . این حوله ها به دلیل ست بودن و حوله عروس بودن از زیبایی خاصی برخوردار هستند.ست حوله عروس و داماد معمولا از چند تکه تشکیل شده است که غالبا دو عدد حوله پالتویی و دستی را در همه نوع از بسته بندی ها آن وجود دارد. کیفیت هر دو مدل حوله مشابه یکدیگر خواهد بود تنها در طراحی و ظاهر از هم متمایز می باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما