تولید کننده حوله دستی هتلی سفید کوچک

حوله دستی هتلی توسط کارخانجات سازنده و با کسب مجوزهای لازم بهداشتی و با بهترین الیاف و در رنگ های متنوع تولید گردیده و با کیفیت بالا در بازار توزیع شده اند. این حوله ها علاوه بر هتل ها در سایر مراکز از جمله آرایشگاه ها و استخرها دارای کاربردهای مختلفی هستند. حوله دستی هتلی سفید کوچک از جمله پرفروش ترین نوع این حوله ها می باشد که توسط تولید کننده معتبر ساخته و به شیوه های مختلف در بازار توزیع گردیده است.

تولید کننده حوله دستی هتلی سفید کوچک

مشخصات یک حوله دستی جنس خوب

مشخصات یک حوله دستی جنس خوب حوله دستی یکی از شخصی ترین لوازمی است که همه افراد به آن نیاز دارند و به همین جهت کارخانه های سازنده به تولید انواع این محصولات در سایز و اندازه های گوناگون می پردازند.

حوله های دستی باید دارای وزن مناسبی باشند و به راحتی تا شوند تا بتوان برای استفاده روزانه آن را به خود حمل نمود. یکی از بهترین نمونه های این حوله ها، حولهه ای دستی حوله ای میباشد که کاربردهای مختلفی دارند.

برخی از مشخصات یک حوله دستی جنس خوب به شرح زیر است:

  1. معمولا الیاف به کار گرفته شده در ساخت خوله ها باید با پوست دست سازگاری بالایی داشته باشند و به همین جهت هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکنند.
  2. حوله های دستی از قدرت جذب بالای آب برخوردار هستند و همچنین دارای قابلیت ضد بو می باشند.
  3. این حوله ها باید قابلیت شستشوی مکرر را داشته باشند به گونه ای که  بتوان هر گونه آلودگی و کثیفی را به راحتی از روی آنها زدود.
  4. حوله های دستی معمولا باید از لطافت و نرمی زیادی برخوردار باشند تا به هنگام استفاده احساس خوبی به فرد منتقل نماید.
  5. حوله های دستی از ثبات رنگ بالایی برخوردار هستند به طوری که با شستشوی آنها رنگشان تغییر نمی کند.
  6. حوله های دستی بهتر است در رنگ های روشن تولید شوند تا به هنگام کثیفی به راحتی مشخص شوند و به شست و شوی آنها  پرداخت.

قیمت عمده حوله دستی هتلی سفارشی تبریز

قیمت عمده حوله دستی هتلی سفارشی تبریز حوله دستی هتلی یکی از لوازمی است که به هنگام خرید آنها هتل داران دقت زیادی می نمایند چرا که این محصولات به صورت چند بار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا بعد از شست و شوی تغییری دربافت و رنگ آنها ایجاد نشود.

مرکز تولیدی حوله دستی هتلی در تبریز به تولید بهترین و با کیفیت ترین این محصولات در طرح ها و رنگ های زیبا می پردازد. بنابراین بسیاری از مشتریان برای خرید عمده حوله دستی سفارشی تبریز از روش های مختلفی استفاده می کنند.

از جمله این روش ها می توان به فروش حضوری و اینترنتی این محصول اشاره کرد. قیمت حوله دستی هتلی معمولا در خرید اینترنتی و حضوری یکسان نیست و از آنجایی که در خرید اینترنتی محصول بی واسطه به دست خریدار می رسد قیمت آن ارزانتر تمام می شود.

خریداران جهت سفارش این محصول می توانند از همین سایت اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما