تولید کننده حوله دستی بچه طرح دار

تولید کننده حوله دستی بچه، محصولی انبوه را توسط بهترین ماشین آلات و نخ های اعلا و درجه یک و در ابعاد مختلف ارائه می نماید و حوله دستی بچه طرح دار با کیفیت و منحصر به فرد را به صورت اینترنتی و بی واسطه با قیمت مناسب خدمت مشتری عرضه می دارد و در راستای رضایت مصرف کننده گام بر می دارد و این محصول را به سراسر کشور نیز ارسال می کند.

تولید کننده حوله دستی بچه طرح دار

زیباترین طرح حوله دستی بچه

زیباترین طرح حوله دستی بچه

حوله دستی یکی از وسایل منزل است که هر روز با آن سر و کار داریم که در حمام، آشپزخانه و دستشویی، مورد استفاده قرار می گیرد.

برای شست و شو، نظافت و جلوگیری از سرما خوردن کودک دلبندتان از اصلی ترین شرایط لازم حوله ای زیبا، جذاب و کارآمد می باشد.

جنس الیاف حوله های بچه از میکروفایبر و پنبه می باشد که قدرت جذب بالایی دارند. این محصول در انواع طرح های فانتزی و عروسکی موجود است.

این روزها حوله دستی طرح دار بچه با استقبال و فروش بالایی روبه رو شده است، زیرا محصولی با متریال صد در صد طبیعی، با تنوع طرح و رنگ بالا، قیمت مطلوب و استاندارد می باشد و موجب تشویق به تمیزی و آراستگی و آرامش کودک می شود و مورد پسند و علاقه همه کودکان است.

زیباترین طرح حوله دستی بچه، نوع حوله آویز با طرح لباس کودک است، این محصول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید، آبگیری فوق العاده ای دارد و رنگ آن ثابت است و می توان با خیال راحت آن را هر روز شست و پاکیزه نمود و با شست و شوی مکرر آسیبی نمی بیند. ضد حساسیت پوست می باشد، قابلیت شست و شوی آسان، سبک و با ابعاد مناسب و فاقد رایحه و خوشبو کننده است و از پوست نرم و لطیف و حساس کودک حفاظت می کند.

این محصول دارای چوب لباسی است که به همراه محصول ارسال می شود و برای کسانی که دوستشان دارید بهترین هدیه بوده و مناسب برای سیسمونی کودک است و جهت جذب آب و رطوبت دست و صورت در سایز کوچک و متوسط می باشد.

خرید حوله دستی بچه به قیمت عالی

خرید حوله دستی بچه به قیمت عالی

با خرید حوله دستی بچه، در بسته بندی بهداشتی و بافت نرم، پر کاربرد، تضمینی، جنس مرغوب و به قیمت عالی، به صورت غیر حضوری می توان خریدی لذت بخش و مطمئن را تجربه کرد.

ابتدا باید آن را مطابق با سلیقه کودک انتخاب نمود و سپس سفارش داد و در زمان کوتاه دریافت نمود.

می توانید با کارشناسان ما جهت استعلام قیمت حوله دستی و اطلاع بیشتر، ارتباط داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما