تولید سایزبندی انواع حوله پالتویی

تولید سایزبندی انواع حوله پالتویی

تولید سایزبندی انواع حوله پالتویی توسط زرین ساپ رو به افزایش است و این امر، مدلهای مختلف محصولات شرکت و میزان فروش آنها را بسیار بیشتر از قبل می کند.

تولید حوله های پالتویی

تولید حوله های پالتویی

حوله های پالتویی به دلیل پرکاربرد بودن و راحتی و سبکی که دارند از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.از این رو ساخت این حوله توسط شرکت های تولید کننده افزایش یافته و به همین دلیل با تنوع زیادی در بازار عرضه می گردد.

خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک

خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک

اگر به دنبال خرید حوله ای ایرانی هستید که کیفیت مشابه محصولات خارجی داشته باشد، مناسب ترین انتخاب برای شما حوله های زرین ساپ می باشد.برند زرین ساپ که سابقه بالایی در این صنعت دارد سالیان متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است چرا که این برند همواره در جهت دریافت رضایت مشتریان در تلاش بوده است و در این مسیر از هیچ فعالیتی فروگذاری نکرده است.لازم به توضیح میباشد که بهترین سایز برای حوله پالتوئی کودک فاصله بین سرشانه تا زانوی پا میبایست بین سنین 5 الی 7.5 ساله 70 سانتیمتر – برای سنین 7 الی 9.5 ساله 80 سانتیمتر- برای سنین 9 الی 11.5 ساله 90 سانتیمتر و برای سنین10.5 الی 13 ساله 100 سانتیمتر باید باشد.

فروشگاه اینترنتی حوله با خرید مستقیم و آنلاین

فروشگاه اینترنتی حوله با خرید مستقیم و آنلاین

یکی از بسترهای موفق در عرضه تولید سایزبندی انواع حوله پالتویی ، فروشگاه های اینترنتی هستند. البته هر فروشگاه اینترنتی نمی تواند در این عرصه موفق ظاهر شود؛ لکن این محصولات خاصیت و ویژگی این را دارند که بصورت غیرحضوری و آنلاین نیز خرید و فروش شوند. بعنوان مثال حوله های بچه گانه آنقدر تنوع و تعدد طرح دارند که کمتر پیش می آید یک فروشگاه آنلاین، آن را جزو سبد محصولات خود قرار ندهد. اما مهمترین چیزی که در فروش حوله بچه گانه بایستی مد نظر قرار گیرد، توجه به سلیقه کودکان  و قیمت تمام شده آنها می باشد  .

صادرات حوله های پالتویی

صادرات حوله های پالتویی

ما مفتخریم که در صدر جدول در بین تمامی کشور های صادر کننده هستیم. امروزه کشور ایران به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسبی که در تولید سایزبندی انواع حوله پالتویی خود دارد موجب شده رشد چشم گیری در صادرات حوله به تمامی نقاط جغرافیایی داشته باشد.

قیمت حوله های پالتویی

قیمت حوله های پالتویی

حوله های پالتویی به دلیل فروش و تولیدات بالا نسبتا از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است. اما گاهی دچار نوسان قیمت می شوند.جهت اطلاع از قیمت دقیق حوله های پالتویی می توانید به سایت فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و پس از بررسی قیمت محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نمایید.

خرید حوله پالتوئی ارزان

خرید حوله پالتوئی ارزان

طرز تفکر بیشتر مردم بر این اساس است که خرید یک حوله ی با کیفیت لازمه صرف هزینه های هنگفتی میباشد . اگر شما مخاطبین گرامی هم همینطور فکر میکنید باید به شما این نکته را متذکر شد که سخت در اشتباهید.گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با عرضه و فروش حوله های پالتوئی با درجه کیفی بسیار بالا محصولاتی متناسب با بودجه مشتریان و مخاطبین را به بازار عرضه کند و بیشترین تیراژ فروش حوله های پالتوئی را در سطح کشور داشته باشد.

 

انواع برند حوله های پالتویی

راهنمای خرید حوله پالتویی:

حوله های پالتویی در برند های مختلفی از قبیل :

  • حوله پالتویی برق لامع
  • حوله پالتویی هنر
  • حوله پالتویی کریستال
  • حوله پالتویی گلبافت
  • و غیره…

تولید می شوند که در بین تمامی این برند ها حوله های پالتویی گلبافت به دلیل کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از محبوبیت خاصی برخوردار است و جز پر فروش ترین حوله ها به شمار می رود.

حوله پالتوئی گلبافت

حوله ی پالتوئی گلبافت ۱۰۰ %از جنس کتان بوده وبه همین خاطرقدرت جذب آب بسیار بالایی دارد از طرفی جنس رویی آن به دلیل پرداخت مانع از پرز دادن آن می شود. این حوله ی تن پوش دارای رنگ بندی بسیار شادی است که می توانید بنابر سلیقه و سرویس حمام خود این محصول را انتخاب نمایید. حوله های گلبافت معمولا با قیمت های مختلف از طرف کارخانجات تولید و به فروش می رسند. اما شما برای خرید ارزان این محصول می توانید با ما همراه شوید.انواع حوله گلبافت به جهت طراحی جزء متنوع ترین نوع حوله های موجود در بازار می باشد که همین امر سبب شده تا بسیاری از افراد برای انتخاب حوله ، این محصول اولین انتخابشان باشد.

انواع حوله های پالتویی

انواع حوله های پالتویی

تولید سایزبندی انواع حوله پالتویی :

  • حوله پالتویی کلاه دار
  • حوله پالتویی بدون کلاه
  • حوله پالتویی نیم قد و تمام قد
  • حوله پالتویی تبلیغاتی
  • و غیره…

تهیه و تولید و توزیع می گردد.

ویژگی حوله های پالتویی

ویژگی حوله های پالتویی

حوله های پالتویی مصرف فراوانی از سمت ایرانیان دارند و اگر بگوییم میزان کاربرد آنها به اندازه حوله های دستی بوده گزافه نگفته ایم. لذا شرکت زرین ساپ نیز روی تولید متعدد و متنوع این محصول، تمرکز زیادی به خرج می دهد و از این رو توانسته بخش اعظمی از بازار شمالغرب کشور را تحت پوشش خود بگیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما