تولید مستقیم حوله هتلی و تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی و هتلی در تبریز، این شهر را به قطب تامین این محصولات تبدیل کرده است و حتی مشتریان خارجی را نیز برای خرید عمده به سمت شمالغرب کشور سوق می دهد.گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با تولید محصولات درجه یک با قیمت هایی مقرون به صرفه و ارزان نامی برتر در صنعت تولید حوله در سطح کشور به ثبت رساند.

صادرات حوله

شهر تبریز در صنعت حوله به بزرگترین مرکز تولید بدل گشته و توانسته حجم وسیعی از نیازهای کشور را به تنهایی تامین نماید. توجه تولیدکنندگان این شهر به عرضه کیفیتهای متنوع و مرغوب، و نیز ایجاد تنوع در حوله های پرمصرف، سبب شده تا خریداران کشورهای دیگر نیز برای تهیه نیازهای خود از این شهر خرید نمایند که به خودی خود، راه را برای ورود به بازارهای صادراتی هموار کرده است.

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

هنگامی که نیاز به تبلیغات یک کالا را دارید، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر خصوصیات شخص یا ارگان سفارش دهنده فرقی برایتان نخواهد داشت، به بیانی دیگر می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر محدوده گسترده ای از مخاطبان و مصرف کنندگان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

عرضه و تولید حوله تبلیغاتی و هتلی به دلیل استفاده مکرر و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد و همچنین فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد و به عنوان یک هدیه و ابزار تبلیغاتی لوکس هزینه نسبتاً کمی دارد گفتنی است که نگهداری و توزیع آن بسیار سهل و آسان می باشد .معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است.

تولید حوله دستی تبلیغاتی

تولید حوله دستی تبلیغاتی

در دنیای امروزه و در بازار اقتصادی انواع مختلفی از حوله ها در بازار وجود دارند که شما میتوانید بر اساس سلیقه و درخواست خودتان انتخاب کنید، انواع مختلفی از حوله ها شامل حوله های کوچک برای خشک کردن دستانتان یا حوله های بزرگتر که برای استحمام یا استخر ها مورد استفاده قرار میگیرند. حوله های دستی معمولا کوچکتر و نسبت به سایر حوله ها دارای قیمت مقرون به صرفه تری هستند. اگر شما به دنبال حوله ای با طرح خاص جهت نشان دادن برند تجاریتان یا هرنوع حوله ای که باب میل شما مخاطبین و مشتریان گرامی باشد ،میتوانید سفارش دهید. 

فروش حوله های تبلیغاتی چاپی

فروش حوله های تبلیغاتی چاپی

زرین ساپ یکی از تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان و اعلا در ایران می باشد که حوله های تولیدی خود را در مناسب ترین رنج قیمتی ارایه می دهد. حوله های تبلیغاتی در دو نوع چاپی و بردر دار تولید و عرضه می گردند که نوع چاپی بسیار پر طرفدار تر و محبوب تر می باشد. باید این نکته را متذکر شد که در هر زمانیکه اقدام به تهیه حوله های تبلیغاتی ارزان قیمت و با کیفیت را نمودید کافیست با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ تماس حاصل نمایید.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

بیشتر تجار و صاحبان برند ایرانی و خارجی ،ارگانها و نهاد های بخش دولتی و خصوصی  نیازمند ارائه نمودن و معرفی و تبلیغات گسترده و انبوه در جهت  نمایش و فروش کالاها و اهداف خود هستند. مدارس، موسسات فرهنگی، باشگاهها، هتل ها و سایر موسسات نیز برای ثبت تصویر و ذهنیت ماندگار خود در اندیشه مخاطبان به ارائه هدیه ای ماندگار از طریق روشهای تبلیغاتی خاص نیازمند هستند. تولید حوله تبلیغاتی در سایز و ابعاد گوناگون در مجموعه زرین ساپ، مستلزم صرف هزینه های گزافی نمی باشد.

حوله تبلیغاتی در تبریز

حوله تبلیغاتی در تبریز

حوله های تبلیغاتی یکی از کالاهایی است که می تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزشمند واقع شود. همچنین تولید حوله تبلیغاتی یکی از وسیله هایی است که مخاطبان و مصرف کنندگان می توانند به صورت روزانه از آنها استفاده کنند. نحوه ارائه آنها به مشتریان کاملاً به عهده شماست و روشهای منحصر به فرد و جالب بسیاری برای این کار وجود دارد.

ویژگی های حوله تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی در مقایسه با هدایای تبلیغاتی دیگر مثل خودکار تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی ویا موارد مشابه،بعد از یک مدت کوتاه استفاده توسط کاربر، از بین نمی رود و ماندگاری حوله تبلیغاتی بسیار بالاتر است و گاهی بیش از یک سال از یک حوله استفاده می شود و حتی بعد از اتمام زمان مناسب استفاده از حوله،در کاربردهای دیگری استفاده میشود. حوله یک وسیله شخصی کاربردی برای همه در هر سن، جنس و موقعیت اجتماعی می باشد. بنابراین حوله تبلیغاتی می تواند یک جایگزین مناسب نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما